Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lávka pro pěší přes řeku Moravu
Nováček, Jan ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem práce je návrh lávky pro pěší přes řeku Moravu. Jsou srovnány 3 varianty řešení konstrukce. Dále je práce zaměřena na variantu konstrukce předpjatého pásu podepřeného betonovým obloukem. Geometrie lávky je hledána tak, aby se vytvořil samorovnovážný systém. Konstrukce je následně posouzena dle Eurocodů.
Lávka pro pěší podporovaná kabely
Knotek, Jan ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem lávky pro pěší podporovaná kabely. Pro návrh byly zpracovány 3 varianty řešení. K podrobnému zpracování byla vybrána varianta č.2 - Visutá lávka s pylonem uprostřed rozpětí. Hlavní náplní práce je statické řešení nosné konstrukce. Model konstrukce pro řešení podélného směru je vytvořen v programu ANSYS. Pro řešení příčného směru byl použit program SCIA engineer. Posouzení a dimenzování bylo provedeno dle zásad mezních stavů a platných norem.
Předpjatý pás přes hluboké údolí
Tomisová, Gabriela ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh lávky přes hluboké údolí. Konstrukce lávky je tvořena předpjatým pásem s externími kabely a je dopnuta finálními kabely. Mostovka je vedena v parabolickém oblouku, visuté kabely jsou vedeny ve skloněných rovinách. Lávka byla vymodelována pro posouzení v podélném směru v programu Ansys 14.0 a pro posouzení příčného směru v programu Scia Engineer 15.1. Model byl řešen nelineárně, a to v několika fázích. V programu Scia Engineer byl také vymodelován pilíř pro posouzení lokálních účinků zatížení. Lávka byla posouzena z hlediska dynamických účinků na konstrukci. Návrh je proveden dle příslušných platných norem.
Návrh železničního rámového mostu
Findura, David ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh dvoukolejného železničního rámového mostu přes údolí. Ze tří navrhovaných variant byla zvolena varianta 1 - předpjatá rámová konstrukce proměnného trámového průřezu. Dle platných norem EN byla konstrukce navržena a posouzena na mezní stavy použitelnosti a mezní stavy únosnosti.
Most komorového průřezu
Zifčák, Karel ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení mostní konstrukce přes hluboké údolí na dálniční komunikaci. Ze tří variant přemostění, které byly navzájem porovnány, byla nejvhodnější dále posuzována. Řešená konstrukce je z dodatečně předpjatého betonu a je tvořena komorovým nosníkem s velmi vyloženými konzolami, které jsou podpírány prefabrikovanými vzpěrami po celé délce mostu. Zatížení bylo uvažováno dle evropské normy ČSN EN 1991-2 – Zatížení mostů dopravou, a dimenzování dle ČSN EN 1992-2-Navrhování betonových konstrukcí – Betonové mosty – Navrhování a konstrukční zásady.
Vícepolová mostní konstrukce
Necid, Miloš ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
V Diplomové práci se zabývám dálničním mostem poblíž Velkého Meziříčí. Dálniční most překonává údolí dlouhé 360 m a vysoké 36 m. Pro každý směr je vybudovaná samostatná nosná konstrukce. Každá z nosných konstrukcí převádí tři pruhy silniční dopravy. Výpočet vnitřních sil provádím ručně i v programu Scia Engineer. Součást Diplomové práce jsou přehledné výkresy, výkresy znázorňující postupnou výstavbu, schéma předpínací a betonářské výztuže
Lávka pro pěší podporovaná kabely
Knotek, Jan ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem lávky pro pěší podporovaná kabely. Pro návrh byly zpracovány 3 varianty řešení. K podrobnému zpracování byla vybrána varianta č.2 - Visutá lávka s pylonem uprostřed rozpětí. Hlavní náplní práce je statické řešení nosné konstrukce. Model konstrukce pro řešení podélného směru je vytvořen v programu ANSYS. Pro řešení příčného směru byl použit program SCIA engineer. Posouzení a dimenzování bylo provedeno dle zásad mezních stavů a platných norem.
Návrh železničního rámového mostu
Findura, David ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh dvoukolejného železničního rámového mostu přes údolí. Ze tří navrhovaných variant byla zvolena varianta 1 - předpjatá rámová konstrukce proměnného trámového průřezu. Dle platných norem EN byla konstrukce navržena a posouzena na mezní stavy použitelnosti a mezní stavy únosnosti.
Vícepolová mostní konstrukce
Necid, Miloš ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
V Diplomové práci se zabývám dálničním mostem poblíž Velkého Meziříčí. Dálniční most překonává údolí dlouhé 360 m a vysoké 36 m. Pro každý směr je vybudovaná samostatná nosná konstrukce. Každá z nosných konstrukcí převádí tři pruhy silniční dopravy. Výpočet vnitřních sil provádím ručně i v programu Scia Engineer. Součást Diplomové práce jsou přehledné výkresy, výkresy znázorňující postupnou výstavbu, schéma předpínací a betonářské výztuže
Předpjatý pás přes hluboké údolí
Tomisová, Gabriela ; Brtáň, Stanislav (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh lávky přes hluboké údolí. Konstrukce lávky je tvořena předpjatým pásem s externími kabely a je dopnuta finálními kabely. Mostovka je vedena v parabolickém oblouku, visuté kabely jsou vedeny ve skloněných rovinách. Lávka byla vymodelována pro posouzení v podélném směru v programu Ansys 14.0 a pro posouzení příčného směru v programu Scia Engineer 15.1. Model byl řešen nelineárně, a to v několika fázích. V programu Scia Engineer byl také vymodelován pilíř pro posouzení lokálních účinků zatížení. Lávka byla posouzena z hlediska dynamických účinků na konstrukci. Návrh je proveden dle příslušných platných norem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.