Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Svoboda projevu na internetu a cenzura jako prostředek k ochraně soukromí uživatelů
Brišová, Jana ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Cílem této práce je poskytnout komplexní analýzu svobody projevu na internetu, jejího porušování a možností uchování soukromí v kyberprostoru založenou na teoretickém průzkumu práva na svobodu projevu, práva na soukromí a zejména jejich ochrany. V návaznosti na tuto teoretickou analýzu pak práce přistupuje k zevrubné analýze digitálního prostředí jako prostoru k realizaci svobody projevu i k narušování osobnostních práv. Zkoumá také vstřícnost digitální sféry k požadavkům uživatelů na uchování soukromí, porušování práva na svobodu projevu a cenzuru internetu, což demonstruje na kazuistikách zemí, jež k těmto krokům přistupují. Na to navazuje hledáním způsobů, které umožňují internetovou cenzuru obejít včetně možnosti anonymního pohybu na internetu. Anonymita rozebírá také jako nástroj k zajištění ochrany soukromí, jakož i zdroje nástrah a nebezpečí.
Faktory ovlivňující customer experience v kontextu retail storů nových formátů
Brišová, Jana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Jesenský, Daniel (oponent)
Bakalářská práce "Faktory ovlivňující customer experience v kontextu retail storů nových formátů" se zabývá fenoménem customer experience v in-store prostředí a faktory, jejichž ma- nagementem se společnosti snaží ovlivňovat rozhodovací procesy a nákupní chování zákazníků. První část práce prozkoumává existující teorii na téma customer experience a jeho managementu. Fenomén customer experience práce dále rozebírá v kontextu retail storů a zkoumá dimenze zákazníkova vnímání a jeho interních reakcí na marketingové stimuly využité v in-store marketingové komunikaci (kognitivní, afektivní a fyzické), které na něj v místě pro- deje působí, a na sociální interakce s osobami přítomnými v retail storu. Část empirická zjišťuje skrze průzkum ve vybraném retail storu nového formátu situaci v tržním prostředí České re- publiky. Prozkoumává reakce, emoce, pocity a postoje zákazníka vůči prostředí vybraného re- tail storu a následně analyzuje, zda má jejich charakter vliv na zákazníkovu loajalitu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.