Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Gamifikace a její využití v marketingu atraktivit cestovního ruchu
Braunová, Natálie ; Bakos, Tomáš (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Cílem práce je navrhnout produkt s prvky gamifikace pro vybranou atraktivitu cestovního ruchu v České republice včetně jeho realizace. Jako partner projektu byl vybrán zámek Tachov ležící ve stejnojmenném městě v turistické oblasti Český les. Teoretická část práce je zahrnuta v prvních třech kapitolách, provázanost teoretické a praktické části zajišťuje čtvrtá kapitola, samotnou praktickou část tvoří pak kapitoly pět a šest. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy a definice z oblasti služeb a produktů v cestovním ruchu, dále jsou uvedeny současné trendy cestovního ruchu a vybrané aspekty související s marketingem atraktivit cestovního ruchu. Čtvrtá kapitola se zabývá kompletně samotným pojmem gamifikace a jejími principy. Analýze současné situace aplikace gamifikace v cestovním ruchu na území České republiky i v zahraničí se věnuje kapitola pátá. Poslední šestá kapitola obsahuje návrh gamifikovaného produktu vybrané atraktivity cestovního ruchu s možností jeho využití pro marketingové účely. Na základě realizace produktu a dalších poznatků je pak zhodnocen přínos gamifikace v oblasti cestovního ruchu.
Rozvoj cestovního ruchu v turistické oblasti Český les
Braunová, Natálie ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Brůžková, Pavla (oponent)
Cílem bakalářské práce je představit turistickou oblast Český les jako konkurenceschopnou turistickou oblast se specifickým potenciálem pro rozvoj cestovního ruchu. Práce je rozčleněna celkem do čtyř samostatných kapitol. V první kapitole jsou vymezeny pojmy používané v odvětví cestovního ruchu, které souvisí s tématem práce. Druhá kapitola představuje celkovou charakteristiku turistické oblasti Český les z geografického, přírodního a hospodářského hlediska. Třetí kapitola obsahuje analýzu nabídky a poptávky v cestovním ruchu v turistické oblasti Český les, součástí je také vyhodnocení dotazníkového šetření provedeného mezi návštěvníky dané turistické oblasti. Současný stav cestovního ruchu shrnuje SWOT analýza. Závěrečná čtvrtá kapitola je věnována návrhům a možnostem rozvoje cestovního ruchu, které vychází převážně z poznatků z předchozích kapitol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.