|
Návrh změn komunikačního mixu společnosti
Štěrbová, Michaela ; Boček, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti NSD International CZ, s.r.o.. V teoretické části se zaměřuji na definici marketingu, především marketingového a komunikačního mixu, a také rozboru analýz, které v dané práci využívám. V druhé části se věnuji sestavení návrhu komunikačního mixu pro tuto společnost, jelikož daná společnost nemá marketingové oddělení. A dále se také zabývám návrhem na zlepšení obchodního oddělení.
|
|
Podnikatelský plán založení podniku
Hladík, Milan ; Boček, Aleš (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje podnikatelský plán na tvorbu internetového portálu, který se zabývá zprostředkováváním komunikace mezi poskytovatelem služby označované jako domácí práce a zájemcem o tuto službu. Podnikatelský plán bude sloužit k reálnému využití v praxi.
|
|
Podnikatelský plán pro založení hotelu a výcvikového střediska pro psy
Glatzner, David ; Boček, Aleš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení hotelu a výcvikového střediska pro psy v obci Kunštát na Moravě. Návrh vychází z analýzy potřeb trhu. Průzkum trhu je primárně založen na dotazníkovém šetření zaměřeném na určení velikosti trhu, typu a rozsahu požadovaných služeb. Podnikatelský plán je koncipován pro fyzickou osoby podnikající na základě živnostenského oprávnění. Součástí práce je finanční zhodnocení návrhu.
|
|
Oslovení nových zákazníků na B2B trhu ve Velké Británii
Štěrbová, Michaela ; Boček, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační mix v české společnosti působící v oblasti webové analytiky a také na jeho návrh pro B2B trh v Anglii. Teoretická část je zaměřena na definici marketingu, mezinárodního marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti, analýzu mikro a makro prostředí, analýzu marketingového a komunikačního mixu společnosti. Poslední část je věnována návrhům komunikačního mixu společnosti pro B2B trh v Anglii. Tyto návrhy by měli vést k oslovení nových zákazníků a možnému získání nových zákazníku z již zmiňovaného trhu.
|
|
Projektové řízení v organizaci
Boček, Aleš ; Bartošová, Ivana (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením řízení projektů ve studentské organizaci BEST Brno působící na VUT v Brně na příkladu projektu inženýrské soutěže. Práce shrnuje jak teoretické poznatky dle standardu IPMA a specifika pro řízení ve studentské organizaci, tak i ukazuje jejich použití v praxi.
|
|
Podnikatelský plán pro založení živnosti v oblasti daňového a účetního poradenství
Straková, Kateřina ; Boček, Aleš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá založením živnosti v oblasti daňového a účetního poradenství v okrese Blansko. Cílovou skupinou jsou živnostníci, malé a střední firmy, kterým jsou poskytovány účetní a daňové služby. Práce se skládá z části teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které jsou použity v dalších částech práce. Analytická část je zaměřena na okolní prostředí firmy a vyhodnocení současné situace na trhu. Podnikatelský plán je zpracován v návrhové části.
|
|
Rozvrhování v diskrétní výrobě
Vágner, Ladislav ; Boček, Aleš (oponent) ; Simeonov, Simeon (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současný stav rozvrhování výroby ve výrobním podniku v automobilovém průmyslu. Popisuje nastavení systému k využití modulu Pokročilé plánování výroby, v programu Helios Orange, jež výrobní podnik používá. Práce představuje nový průběh zakázky společně s popsáním postupů pro ovládání tohoto modulu. Dále byly testovány dva klíčové kroky nového průběhu zakázky, a to automatické generování výrobních objednávek a následné rozvrhování výrobních dávek. V závěru diplomové práce je finanční zhodnocení úspor plynoucích z nového systému plánování a rozvrhování výroby.
|
| |
| |
| |