Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh změn komunikačního mixu společnosti
Štěrbová, Michaela ; Boček, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti NSD International CZ, s.r.o.. V teoretické části se zaměřuji na definici marketingu, především marketingového a komunikačního mixu, a také rozboru analýz, které v dané práci využívám. V druhé části se věnuji sestavení návrhu komunikačního mixu pro tuto společnost, jelikož daná společnost nemá marketingové oddělení. A dále se také zabývám návrhem na zlepšení obchodního oddělení.
Podnikatelský plán založení podniku
Hladík, Milan ; Boček, Aleš (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje podnikatelský plán na tvorbu internetového portálu, který se zabývá zprostředkováváním komunikace mezi poskytovatelem služby označované jako domácí práce a zájemcem o tuto službu. Podnikatelský plán bude sloužit k reálnému využití v praxi.
Podnikatelský plán pro založení hotelu a výcvikového střediska pro psy
Glatzner, David ; Boček, Aleš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení hotelu a výcvikového střediska pro psy v obci Kunštát na Moravě. Návrh vychází z analýzy potřeb trhu. Průzkum trhu je primárně založen na dotazníkovém šetření zaměřeném na určení velikosti trhu, typu a rozsahu požadovaných služeb. Podnikatelský plán je koncipován pro fyzickou osoby podnikající na základě živnostenského oprávnění. Součástí práce je finanční zhodnocení návrhu.
Oslovení nových zákazníků na B2B trhu ve Velké Británii
Štěrbová, Michaela ; Boček, Aleš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační mix v české společnosti působící v oblasti webové analytiky a také na jeho návrh pro B2B trh v Anglii. Teoretická část je zaměřena na definici marketingu, mezinárodního marketingu, marketingového a komunikačního mixu. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti, analýzu mikro a makro prostředí, analýzu marketingového a komunikačního mixu společnosti. Poslední část je věnována návrhům komunikačního mixu společnosti pro B2B trh v Anglii. Tyto návrhy by měli vést k oslovení nových zákazníků a možnému získání nových zákazníku z již zmiňovaného trhu.
Projektové řízení v organizaci
Boček, Aleš ; Bartošová, Ivana (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením řízení projektů ve studentské organizaci BEST Brno působící na VUT v Brně na příkladu projektu inženýrské soutěže. Práce shrnuje jak teoretické poznatky dle standardu IPMA a specifika pro řízení ve studentské organizaci, tak i ukazuje jejich použití v praxi.
Podnikatelský plán pro založení živnosti v oblasti daňového a účetního poradenství
Straková, Kateřina ; Boček, Aleš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá založením živnosti v oblasti daňového a účetního poradenství v okrese Blansko. Cílovou skupinou jsou živnostníci, malé a střední firmy, kterým jsou poskytovány účetní a daňové služby. Práce se skládá z části teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které jsou použity v dalších částech práce. Analytická část je zaměřena na okolní prostředí firmy a vyhodnocení současné situace na trhu. Podnikatelský plán je zpracován v návrhové části.
Rozvrhování v diskrétní výrobě
Vágner, Ladislav ; Boček, Aleš (oponent) ; Simeonov, Simeon (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současný stav rozvrhování výroby ve výrobním podniku v automobilovém průmyslu. Popisuje nastavení systému k využití modulu Pokročilé plánování výroby, v programu Helios Orange, jež výrobní podnik používá. Práce představuje nový průběh zakázky společně s popsáním postupů pro ovládání tohoto modulu. Dále byly testovány dva klíčové kroky nového průběhu zakázky, a to automatické generování výrobních objednávek a následné rozvrhování výrobních dávek. V závěru diplomové práce je finanční zhodnocení úspor plynoucích z nového systému plánování a rozvrhování výroby.
Analýza ekonomických ukazatelů pomocí statistických metod
Horák, Miroslav ; Boček, Aleš (oponent) ; Šustrová, Tereza (vedoucí práce)
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat ekonomické ukazatele podniku Honeywell s.r.o. Propojuje finanční analýzu se statistickými metodami. Pomocí finanční analýzy hodnotí současný stav podniku. Díky statistickým metodám predikuje vývoj jednotlivých ukazatelů na následující rok.
Riziko výběru společností s využitím fuzzy logiky
Pešáková, Darina ; Boček, Aleš (oponent) ; Dostál, Petr (vedoucí práce)
Vytvoření rozhodovacího systému hodnocení spolupráce mezi společnostmi na základě fuzzy modelu v MS Excel a programovém prostředí MATLAB. Následné vyhodnocení možných rizik pro vybranou společnost.
Průzkum trhu a navržení optimální marketingové strategie pro konkrétní firmu
Boček, Aleš ; Nevosád, Lukáš (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá průzkumem trhu, analýzou současného stavu a dále navrhnutím optimálního marketingového řešení za dané situace. První část je zaměřena na marketing z teoretické stránky, dále jsou zde popsány různé metody získání dat a následná tvorba marketingového řešení. Druhá část práce se zabývá hodnocením stávajícího marketingu společnosti, analýzou trhu a nalezením konkrétního nového řešení, které povede k zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 BOČEK, Antonín
1 Bocek, Anna
4 Boček, Adam
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.