Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Phraseologisms in Austrian Journalistic Texts
Blahynková, Veronika ; Zeman, Dalibor (vedoucí práce) ; Poimer, Christiane (oponent)
Tématem této bakalářské jsou frazeologismy v rakouských publicistických textech. Pro účely této práce byly vybrány dva deníky Der Standard a Österreich, v nichž byly frazeologismy sledovány po dobu třech týdnů. Zkoumány však nejsou všechny frazeologismy. Pozornost je zaměřena pouze na ty, které se v obou denících objevily v rubrikách věnující se nejdůležitějším domácím a zahraničním událostem. Cílem je porovnat užití frazeologismů v těchto denících, zjistit, zda existuje nějaká tendence užívat stejné frazeologismy u stejných témat, popř. v určitých rubrikách, a následně tyto frazeologismy analyzovat na základě klasifikací předních německých lingvistů rozpracovaných v úvodní části práce.
Application of the Computer Programme 'Languages without Barriers' in Teaching English to Dyslectic Children
Blahynková, Veronika ; Hofmannová, Marie (vedoucí práce) ; Červinková Poesová, Kristýna (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výukou angličtiny žáků s dyslexií. Zaměřuje se především na využití speciálního počítačového programu Jazyky bez bariér určeného pro dyslektické děti. Cílem teoretické části bylo definovat, kdo jsou děti s dyslexií, jaké učebnice a další materiály podporující jejich výuku angličtiny jsou k dispozici v České republice a nastínit způsob, jakým by mělo být k žákům s dyslexií přistupováno v hodinách anglického jazyka. Cílem praktické části bylo stručně definovat současný stav výuky angličtiny žáků s dyslexií v České republice a zjistit, zdali mají čeští učitelé dostatek informací o tom, jak s takovými dětmi pracovat. Hlavním cílem této části však bylo zaměřit se na počítačový program Jazyky bez bariér a určit jeho optimální využití. K dosažení cíle byl proveden výzkum, během něhož byl program představen na třech základních školách v Praze a v těchto školách potom aplikován v hodinách angličtiny a následně i doma při přípravě dětí na hodiny angličtiny. Průzkum byl založen na kombinaci kvalitativní a kvantitativní analýzy. Bylo dokázáno, že Jazyky bez bariér jsou užitečným programem nejen pro děti s dyslexií, ale i pro jejich učitele. Program usnadňuje dětem s dyslexií proces učení se anglickému jazyku a učitelům pomáhá správně přistupovat k žákům s dyslexií v hodinách...
Phraseologisms in Austrian Journalistic Texts
Blahynková, Veronika ; Zeman, Dalibor (vedoucí práce) ; Poimer, Christiane (oponent)
Tématem této bakalářské jsou frazeologismy v rakouských publicistických textech. Pro účely této práce byly vybrány dva deníky Der Standard a Österreich, v nichž byly frazeologismy sledovány po dobu třech týdnů. Zkoumány však nejsou všechny frazeologismy. Pozornost je zaměřena pouze na ty, které se v obou denících objevily v rubrikách věnující se nejdůležitějším domácím a zahraničním událostem. Cílem je porovnat užití frazeologismů v těchto denících, zjistit, zda existuje nějaká tendence užívat stejné frazeologismy u stejných témat, popř. v určitých rubrikách, a následně tyto frazeologismy analyzovat na základě klasifikací předních německých lingvistů rozpracovaných v úvodní části práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.