Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace procesu zadávání veřejné zakázky z pohledu konkrétního zadavatele
Bláhová, Petra ; Bártů, Dominik (oponent) ; Hromádka, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem Optimalizace procesu zadávání veřejné zakázky z pohledu konkrétního zadavatele. Na základě analýzy konkrétní veřejné zakázky a rozhovoru s pracovníky městského úřadu práce představuje hlavní problémy veřejného zadavatele. Dále jsou popsány hlavní rozdíly mezi stávajícím a předchozím zákonem o zadávání veřejných zakázkách, dále je též představena metoda Desing – Build.
Hodnocení tělesné zdatnosti dětí staršího školního věku na vybraných pražských školách
Bláhová, Petra ; Panská, Šárka (vedoucí práce) ; Bunc, Václav (oponent)
Práce se zaměřuje na hodnocení tělesné zdatnosti žáků, kteří jsou ve věku 12 a 13 let. Hlavním cílem je vyhodnocení tělesné zdatnosti žáků na všeobecném gymnáziu a základní škole se sportovními třídami. Součástí práce bude provedeno testování dle standardizované testové baterie UNIFITTEST (6-60) a dále vytvoření dvou modifikovaných testů s vlastní hodnotící tabulkou. Výsledky testů jednotlivých tříd budou porovnávány se standardizovanými nebo modifikovanými tabulkami a hodnoceny dle bodových norem. V dotazníkovém šetření budou zjištěna data ohledně mimoškolní pohybové aktivity, dle kterých bude stanoven trénovaný jedinec. Ten byl vymezen jako jedinec trénující 2x týdně minimálně 3 hodiny. Dle dotazníku jsou zjištěny také základní antropometrické údaje pro měření BMI. Všechny tyto aspekty byly dány do souvislostí a bylo prokázáno, že sportovní třídy základní školy dosahovaly ve většině testů lepších výkonů než třídy všeobecného gymnázia. Porovnáním statistických dat bylo prokázáno, že výsledky jsou sice rozdílné, ale na hladině statistické významnosti jsou u některých testů zanedbatelné. KLÍČOVÁ SLOVA Zdatnost, motorické testy, flexibilita, síla, rychlost, vytrvalost, dospívání
Morální profil sociálního pracovníka jako jeden z předpokladů kvality sociální práce
BLÁHOVÁ, Petra
Diplomová práce se zaměřuje na náplň a problémy související s prací sociálního pracovníka a snaží se zhodnotit podstatu jeho morálního profilu. Na základě toho bylo nutné přistoupit k vymezení pojmů sociální práce a uvést tak, že sociální pracovník musí disponovat celou řadou znalostí, schopností a dovedností. Patří mezi ně tzv. měkké dovednosti, jako je empatie, schopnost naslouchat, dovednost řešit konflikty, komunikační schopnosti. Osobní hodnotový žebříček, vlastnosti, životní názory a zkušenosti a mnoho dalšího určuje přístup sociálního pracovníka ke klientům. V další části jsem se věnovala etickým dilematům, se kterými se sociální pracovník potýká a které se snaží určitými přístupy také zvládnout. Hlavním cílem této práce bylo poodhalit, do jakých eticky dilematických situací se sociální pracovníci mohou dostat a jaké volí strategie k jejich zvládání.
Integrační proces žákyně se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání, případová studie
BLÁHOVÁ, Petra
Bakalářská práce s názvem Integrační proces žákyně se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání, případová studie se zabývá tématem integračního procesu dítěte se zrakovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu předškolního a základního vzdělávání. Je zde předání základních informací o zrakovém postižení a úloze rodiny při integraci, dále je vysvětlena základní terminologie týkající se dítěte se zrakovým postižením a integrace zrakově postiženého dítěte do společnosti. Cílem bakalářské práce bude zpracování adekvátní odborné báze problému integrovaného vzdělávání dětí se zrakovým postižením a na tomto podkladě v designu případové studie popsat a analyzovat edukační historii a současnost žákyně se zrakovým postižením. Práce je strukturována do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje základní okruhy úzce spojené s tématem zrakového postižení. První kapitola se zabývá dítětem, či žákem se zrakovým postižením, jeho klasifikací, vymezením pojmů a nejčastějšími oftalmologickými diagnózami. Ve druhé kapitole popisuji specifika vývoje dětí se zrakovým postižením - vývoj kognitivních funkcí, vývoj motoriky a socializace. Třetí kapitola práce je o možnostech kompenzace zrakového postižení. Zde se zabývám zejména zrakovým vnímáním, sluchovým vnímáním, hmatovým vnímáním a vyššími kompenzačními smysly. Poslední kapitolu teoretické části věnuji tématu systému vzdělávání žáků se zrakovým postižením. Tato část popisuje koncepční a legislativní rámec, předškolní vzdělávání žáků se zrakovým postižením, základní vzdělávání žáků se zrakovým postižením, specifika vzdělávacího procesu žáků se zrakovým postižením a činitelé ovlivňující vzdělávací proces žáků se zrakovým postižením v hlavním vzdělávacím proudu. V praktické části se věnuji konkrétní žákyni, která byla začleněna do vzdělávání v běžné mateřské škole a v mateřské škole pro děti se zrakovým postižením a následně v běžné základní škole hlavního vzdělávacího proudu. Při praktické části jsem použila případovou studii. Zde jsem si kladla za cíl ukázat metodické postupy, kterých bylo využito při začleňování žákyně do vzdělávacího proudu. Výzkum poukazuje, že základní škola má snahu zapojit žákyni s postižením zraku do hlavního vzdělávacího proudu. Nepodařilo se zde, ale úplně nahradit kompletní možnosti zaměřené na žáky se zrakovým postižením. Se žákyní více pracuje asistent pedagog než učitel. Socializace ve třídě je úspěšná, ale žákyni chybí vrstevníci se stejným zdravotním znevýhodněním.
Mladí a životní styl
Bláhová, Petra ; Klusoňová, Hana (vedoucí práce) ; Kudláčková, Zděnka (oponent)
SHRNUTÍ Petra Bláhová Mladí a životní styl Diplomová práce Univerzita Karlova v Praze Farmaceutická fakulta v Hradci králové Studijní obor: Farmacie CÍL: Cílem této práce bylo zjistit a vyhodnotit zkušenosti studentů středních škol s užíváním léků, jejich povědomí o lécích a názory na užívání, a porovnat námi získané výsledky s výsledky obdobných studií. M ATERIÁL A METODIKA: Ke sběru potřebných dat byl použit dotazník s uzavřenými, otevřenými a polouzavřenými otázkami. Dotazníkové šetření probíhalo ve školním roce 2009/2010 a 2010/2011. Celkem bylo vyhodnoceno 345 dotazníků (návratnost byla 86,3%) získaných od studentů tří středních škol. Věk studentů se pohyboval od 15 do 22 let s průměrným věkem 17,5 let. Z toho bylo 49,2% mužů a 50,8% žen. Data byla vyhodnocována pomocí programu Microsoft Excel 2002. VÝSLEDKY: Většina studentů (87,2%) se domnívá, že užívání léků je prospěšné, ale za určitých okolností může být i zdraví škodlivé. To, že mohou léky způsobit vážné poškození zdraví až otravu organismu, si myslí 81,0% respondentů. V posledním roce užívalo léky přes tři čtvrtiny dotazovaných (77,0%). Nejčastěji se jednalo o léky na bolest (67,5%), léky na infekční nemoci (70,5%) a léky na zažívací problémy (35,5%). Nejčastěji dotázaní užívali léky na doporučení lékaře (78,0%) nebo někoho z rodiny (26,5%)....
Aplikácia vybraného amerického antifluktuačného modelu na podmienky českého podniku
Blahová, Petra
ředkládaná diplomová práce se zabývá fluktuacím v americké a slovenské Společnosti a možnost ho Snížení. Práce je rozdělena do Tří částí. V teoretické části SÚ Převážně přepsáním a citované pojmy z uvedených zdrojů #. Ve výzkumné části SÚ analyzovány a zkoumány vybrané Společnosti Dumser 's Daiyriland a slovenské firma, ktera Ries Nadměrné výkyvům. Součásti výzkumů SÚ Strukturované a polostrukturované rozhovory a dotazníkové setřením. Ve třetí, návrhové části, SÚ s použitím výsledků z předešlé části zpracovány návrhy na Snížení fluktuacím v české firmě.
Specifické poruchy učení v běžné základní škole, Montessori a Waldorf se zaměřením na dyslexii
BLÁHOVÁ, Petra
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou specifických poruch učení (SPU) a možnostmi podpory žáků se SPU na běžné ZŠ a na alternativních školách Montessori a waldorfského programu. Nejprve se práce věnuje specifickým poruchám učení po stránce obecné, posléze se zaměřuje na reedukační postupy a metody a možnosti podpory v rámci českého legislativního systému. Podrobněji popisuje jednu z nich dyslexii. Jedna kapitola také detailně charakterizuje alternativní školy, a to konkrétně školu waldorfskou a Montessori. Poslední kapitolu tvoří praktická část, v níž jsou uvedeny podrobnosti výzkumu realizovaného formou kazuistik tří žáků a rozhovorů se šesti pedagogickými pracovníky ze tří škol - jedné běžné základní, druhé waldorfské a třetí Montessori.
Optimalizace procesu zadávání veřejné zakázky z pohledu konkrétního zadavatele
Bláhová, Petra ; Bártů, Dominik (oponent) ; Hromádka, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem Optimalizace procesu zadávání veřejné zakázky z pohledu konkrétního zadavatele. Na základě analýzy konkrétní veřejné zakázky a rozhovoru s pracovníky městského úřadu práce představuje hlavní problémy veřejného zadavatele. Dále jsou popsány hlavní rozdíly mezi stávajícím a předchozím zákonem o zadávání veřejných zakázkách, dále je též představena metoda Desing – Build.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 BLÁHOVÁ, Pavlína
19 BLÁHOVÁ, Petra
7 Blahová, Pavlína
19 Blahová, Petra
5 Bláhová, Pavla
7 Bláhová, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.