Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Procedural modeling and realism in computer graphics
Beneš, Jan ; Křivánek, Jaroslav (vedoucí práce) ; Patow, Gustavo (oponent) ; Biljecki, Filip (oponent)
Jedním z cílů počítačové grafiky je vytváření realistických obrázků. Tento realismus je mimo jiné podmíněn dostupností kvalitního obsahu a možností real- ismus tohoto obsahu ověřit. Realismus a především realismus v procedurálním modelování ale bohužel nejsou v současné literatuře dostatečně zastoupeny. V důsledku toho se právě na tato dvě témata zaměřujeme. Zkoumáme definice obecného realismu v počítačové grafice a také zavádíme teoretický rámec pro uvažování a diskuzi o realismu v procedurálním modelování. Abychom tento teor- etický rámec doplnili konkrétními daty, předkládáme uživatelskou studii realismu procedurálně generovaných budov. V ní zjišťujeme, že realismus této konkrétní třídy procedurálních modelů je obsažen v různých škálách obrazu a docházíme k závěru, že si autoři procedurálních pravidel pro budovy musejí všímat ne- jen drobných detailů, ale také celkového tvaru generovaných modelů. Nakonec popisujeme metodu pro generování procedurálních silničních sítí ve městech a jejich okolí. Za pomoci simulace dopravy a poznatků přejatých z existující lit- eratury necháváme města růst v průběhu simulovaného času. Výsledná města jsou utvářena srůstem menších silnic...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.