Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uvedení nového modelu automobilu na trh
Biedermann, Petr ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První se věnuje teoretickým přístupům k tvorbě marketingové strategie se zaměřením na činnosti spojené s uvedením nového výrobku na trh. Tyto teoretické přístupy jsou rovněž srovnány s praxí ve společnosti Renault. Druhá část práce je zaměřena na konkrétní příklad použití marketingové strategie -- uvedení modelu Renault Koleos na český trh. Závěrečná část práce hodnotí úspěšnost uvedení nového modelu a snaží se nalézt slabá místa ve strategii společnosti Renault a navrhnout jejich nápravu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Biedermann, Patrik
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.