Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Bičan, Jan ; Hebeda, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků firmy AZUB bike s lehokoly této značky. Zároveň na základě zjištěných údajů jde o stanovení návrhů na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Softwarový sampler se zvuky cimbálu
Bičan, Jan ; Přikryl, Lubor (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Hlavní cíl této práce je vytvoření VST zásuvného modulu (pluginu), který bude sloužit jako výstupní část elektronického cimbálu. Práce nejprve vysvětluje základní pojmy sampler, cimbál, VST, MIDI, mikrofony a mikrofonní techniky snímání. Poté popisuje jednotlivé části tvorby softwarového sampleru se zvuky cimbálu. To zahrnuje nahrání jednotlivých tónů (vzorků) cimbálu, jejich třídění, editaci a implementaci do technologie VST. Popisuje problematiku konkrétního nástroje a odlišnosti od jiných, příbuzných zásuvných modulů a navrhuje řešení. Na konci práce je zhodnocen její průběh, testování s hardwarovými částmi elektronického cimbálu a její nedokonalosti s návrhy na budoucí zlepšení.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Bičan, Jan ; Moravanský, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje návrhem marketingové strategie společnosti Wood cité, která se mimo jiné zabývá prodejem dřevařských výrobků. V teoretické části práce je popsáno marketingové řízení a prostředí. Praktická část práce se zaměřuje na konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti.
Vliv polohy reproduktorů na charakteristiky reproduktorové soustavy
Bičan, Jan ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Balík, Miroslav (vedoucí práce)
Práce se věnuje měření a popisu vlastností dvoupásmové variabilní modulární reproduktorové soustavy s označením OM-3, zejména vlivu vzájemné polohy reproduktorů na charakteristiky soustavy. V práci jsou zkoumány jednotlivé faktory mající svůj dílčí podíl na výsledných charakteristikách a jejich vzájemná oddělitelnost při měření. Dále jsou v rámci práce proměřeny a zhodnoceny možnosti kompenzace změny vzájemné polohy mezi reproduktory pomocí fázovacího článku. Součástí práce je příprava laboratorní úlohy, která se zaměřuje na tuto problematiku.
Vliv polohy reproduktorů na charakteristiky reproduktorové soustavy
Bičan, Jan ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Balík, Miroslav (vedoucí práce)
Práce se věnuje měření a popisu vlastností dvoupásmové variabilní modulární reproduktorové soustavy s označením OM-3, zejména vlivu vzájemné polohy reproduktorů na charakteristiky soustavy. V práci jsou zkoumány jednotlivé faktory mající svůj dílčí podíl na výsledných charakteristikách a jejich vzájemná oddělitelnost při měření. Dále jsou v rámci práce proměřeny a zhodnoceny možnosti kompenzace změny vzájemné polohy mezi reproduktory pomocí fázovacího článku. Součástí práce je příprava laboratorní úlohy, která se zaměřuje na tuto problematiku.
Softwarový sampler se zvuky cimbálu
Bičan, Jan ; Přikryl, Lubor (oponent) ; Jirásek, Ondřej (vedoucí práce)
Hlavní cíl této práce je vytvoření VST zásuvného modulu (pluginu), který bude sloužit jako výstupní část elektronického cimbálu. Práce nejprve vysvětluje základní pojmy sampler, cimbál, VST, MIDI, mikrofony a mikrofonní techniky snímání. Poté popisuje jednotlivé části tvorby softwarového sampleru se zvuky cimbálu. To zahrnuje nahrání jednotlivých tónů (vzorků) cimbálu, jejich třídění, editaci a implementaci do technologie VST. Popisuje problematiku konkrétního nástroje a odlišnosti od jiných, příbuzných zásuvných modulů a navrhuje řešení. Na konci práce je zhodnocen její průběh, testování s hardwarovými částmi elektronického cimbálu a její nedokonalosti s návrhy na budoucí zlepšení.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Bičan, Jan ; Hebeda, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků firmy AZUB bike s lehokoly této značky. Zároveň na základě zjištěných údajů jde o stanovení návrhů na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Bičan, Jan ; Moravanský, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje návrhem marketingové strategie společnosti Wood cité, která se mimo jiné zabývá prodejem dřevařských výrobků. V teoretické části práce je popsáno marketingové řízení a prostředí. Praktická část práce se zaměřuje na konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
4 Bican, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.