Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aktivní učení s neuronovými sítěmi
Beneš, Štěpán ; Fajčík, Martin (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce se věnuje problematice propojení aktivního učení a konvolučních neuronových sítí při rozpoznávání obrazu. Cílem je pozorovat chování vybraných strategií aktivního učení v širším spektru podmínek. Nejprve se v práci nachází teoretický úvod do problematiky aktivního učení, následně je věnován prostor motivaci a obtížím spojení aktivního učení s neuronovými sítěmi. Samotné chování vybraných strategií při kontinuálním učení je pak pozorováno pomocí několika experimentů, testujících závislost výkonu na obtížnosti datasetu, kvalitě trénovaného modelu, trénovacích epochách, velikosti přidávané sady vzorků, spolehlivosti anotátora a použití techniky pseudo-označování. Výsledky ukazují závislost kontinuálního aktivního učení na obtížnosti datasetu a počtu trénovacích iterací, dále pak odolnost strategií na rozumnou míru chybovosti anotátora. Benefity z pseudo-označování jsou úzce spjaty s dostatečnou kvalitou modelu. Konečně, tradiční strategie aktivního učení mohou v několika případech konkurovat strategiím šitým na míru pro konvoluční sítě.
Aktivní učení s neuronovými sítěmi
Beneš, Štěpán ; Fajčík, Martin (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce se věnuje problematice propojení aktivního učení a konvolučních neuronových sítí při rozpoznávání obrazu. Cílem je pozorovat chování vybraných strategií aktivního učení v širším spektru podmínek. Nejprve se v práci nachází teoretický úvod do problematiky aktivního učení, následně je věnován prostor motivaci a obtížím spojení aktivního učení s neuronovými sítěmi. Samotné chování vybraných strategií při kontinuálním učení je pak pozorováno pomocí několika experimentů, testujících závislost výkonu na obtížnosti datasetu, kvalitě trénovaného modelu, trénovacích epochách, velikosti přidávané sady vzorků, spolehlivosti anotátora a použití techniky pseudo-označování. Výsledky ukazují závislost kontinuálního aktivního učení na obtížnosti datasetu a počtu trénovacích iterací, dále pak odolnost strategií na rozumnou míru chybovosti anotátora. Benefity z pseudo-označování jsou úzce spjaty s dostatečnou kvalitou modelu. Konečně, tradiční strategie aktivního učení mohou v několika případech konkurovat strategiím šitým na míru pro konvoluční sítě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.