Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové míry slabé nekompaktnosti
Bendová, Hana ; Kalenda, Ondřej (vedoucí práce) ; Holický, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá mírami slabé nekompaktnosti, tj. kvantitami, které růz- nými způsoby měří slabou nekompaktnost omezených podmnožin Banachových prostorů. Kromě některých známých měr slabé nekompaktnosti zavedeme nové míry, které jsou v jistém smyslu přirozenější, a následně ukážeme, jaké jsou mezi nimi vztahy. Dokážeme mimo jiné kvantitativní verze Eberlein-Grothendieckovy, Eberlein-Šmulianovy a Jamesovy věty. Dále se zabýváme mírami slabé nekom- paktnosti jednotkové koule a mírami slabé nekompaktnosti množin v Banacho- vých prostorech s w∗ -andělskou duální jednotkovou koulí. Ukážeme, že v těchto případech některé z definovaných kvantit splývají. Nakonec se zaměříme na to, jak se definované míry slabé nekompaktnosti chovají při přechodu ke konvexnímu a absolutně konvexnímu obalu. Dokážeme kvantitativní verzi Krejnovy věty a uká- žeme též, že v Banachových prostorech s w∗ -andělskou duální jednotkovou koulí se většina kvantit při přechodu ke konvexnímu a absolutně konvexnímu obalu nezmění.
Videotrénink interakcí a možnosti jeho využití u systému rodin s dětmi s PAS
Bendová, Hana ; Šporclová, Veronika (oponent)
Rigorózní práce se věnuje videotréninku interakcí v systému rodin s dětmi s poruchou autistického spektra. Jejím cílem je shrnutí základních informací i nových poznatků k jednotlivým klíčovým oblastem a na jejich základě detailně popsat tuto metodu práce se zvolenou cílovou skupinou. Práce je klasicky rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část práce představuje metodu videotrénink interakcí. Popisuje základní fakta vztahující se k poruchám autistického spektra, především k jejich typickým projevům v batolecím období. Věnuje se také systému rodin s dítětem s poruchou autistického spektra i jeho jednotlivým členům. Uvedeny jsou možnosti aktuálně dostupných služeb pro tyto rodiny, stejně tak jako současné informace z oblasti využití videotréninku v systému zmíněných rodin. Empirická část práce prezentuje výzkum založený na čtyřech případových studiích. Ten přibližuje použití metody videotrénink interakcí v systému rodin s dětmi s poruchou autistického spektra. Všímá si jeho efektu na samotné dítě s touto poruchou. Sleduje také, jak práce s ním ovlivňuje další ze členů rodiny a jejich vzájemné vztahy.
Videotrénink interakcí a možnosti jeho využití v rodinách s dětmi s PAS
Bendová, Hana ; Šírová, Eva (vedoucí práce) ; Mertin, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá videotréninkem interakcí v rodinách s dětmi s poruchou autistického spektra v batolecím období. Jejím cílem je shrnout znalosti i nové poznatky z klíčových oblastí a na jejich základě detailně popsat práci s touto metodou. Teoretická část práce pojednává o metodě videotrénink interakcí. Dále je zaměřená na poruchy autistického spektra, především na jejich typické projevy v batolecím období. Popsána jsou specifika rodin s dětmi s touto poruchou. Uvedeny jsou také aktuální informace z oblasti využití videotréninku v těchto rodinách. Empirická část práce obsahuje představení výzkumu založeného na čtyřech případových studiích. Ten přibližuje použití metody videotrénink interakcí v rodinách s dětmi s poruchou autistického spektra.
Interakce a komunikace ve školních třídách s dětmi s PAS
Bendová, Hana ; Šírová, Eva (vedoucí práce) ; Šporclová, Veronika (oponent)
Bakalářská práce obsahuje literárně přehledovou studii a návrh výzkumu. Teoretická část se nejprve zabývá základními informacemi o interakci a komunikaci ve škole. Dále se věnuje problematice poruch autistického spektra, konkrétně především diagnostické triádě problémových oblastí, ve které se projevují, a jejich jednotlivým typům. Obsaženo je zde i téma vzdělávání jedinců s těmito poruchami. Další část práce se zabývá interakcí a komunikací jedinců s poruchami autistického spektra, především jedinců s diagnózami Aspergerův syndrom a vysoce funkční autismus. Je tvořena převážně poznatky studií provedených na toho téma. Praktická část obsahuje návrh výzkumu, jehož tématem je pozitivní změna vztahu učitele a studenta s Aspergerovým syndromem nebo vysoce funkčním autismem vyvolaná změnou interakce a komunikace pomocí metody videotréninku interakcí a její možný vliv na vztah tohoto studenta a jeho spolužáků. Klíčová slova interakce, komunikace, poruchy autistického spektra, student, učitel
Nové míry slabé nekompaktnosti
Bendová, Hana ; Kalenda, Ondřej (vedoucí práce) ; Holický, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá mírami slabé nekompaktnosti, tj. kvantitami, které růz- nými způsoby měří slabou nekompaktnost omezených podmnožin Banachových prostorů. Kromě některých známých měr slabé nekompaktnosti zavedeme nové míry, které jsou v jistém smyslu přirozenější, a následně ukážeme, jaké jsou mezi nimi vztahy. Dokážeme mimo jiné kvantitativní verze Eberlein-Grothendieckovy, Eberlein-Šmulianovy a Jamesovy věty. Dále se zabýváme mírami slabé nekom- paktnosti jednotkové koule a mírami slabé nekompaktnosti množin v Banacho- vých prostorech s w∗ -andělskou duální jednotkovou koulí. Ukážeme, že v těchto případech některé z definovaných kvantit splývají. Nakonec se zaměříme na to, jak se definované míry slabé nekompaktnosti chovají při přechodu ke konvexnímu a absolutně konvexnímu obalu. Dokážeme kvantitativní verzi Krejnovy věty a uká- žeme též, že v Banachových prostorech s w∗ -andělskou duální jednotkovou koulí se většina kvantit při přechodu ke konvexnímu a absolutně konvexnímu obalu nezmění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.