Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metodologická východiska diagnostiky olympijských vědomostí, hodnot a principů
Voříšková, Martina ; Rychtecký, Antonín (vedoucí práce) ; Dovalil, Josef (oponent) ; Bebčáková, Viera (oponent)
Metodologická východiska diagnostiky olympijských vědomostí, hodnot a principů Na koncepci olympijské výchovy mají významný vliv aktivity institucí (MOV, NOV, NOA), s čímž souvisí jejich bezprostřední spolupráce s výchovnými a vědeckými institucemi včetně podpory olympijského výzkumu na univerzitách. Na školách jsou sport a olympijská výchova jednou z možností šíření olympijské myšlenky v praxi. Cílem práce byla modifikace dotazníku "Olympijské ideály a principy" (Rychtecký, 1998), jež vznikl jako dotazník s názvem "Olympic questionnaire" autorů Telama et al. (1998) pro populaci mládeže v České republice v rámci mezinárodní studie. Současným cílem práce byla redukce tohoto dotazníku z důvodu vytvoření jeho zkrácené verze. Dalším cílem práce bylo identifikovat a specifikovat shodné znaky i rozdíly v hodnocení olympijských principů u 12-ti leté a 15-ti leté mládeže. Následné porovnání získaných výsledků s předchozím totožným výzkumem z roku 1998 pro zjištění možného posunu (vývoje) v hodnotovém vnímání zvolené skupiny populace. Výzkumný soubor sestával z 597 mladších adolescentů (12 a 15 let) ze 7 víceletých gymnázií v Jihočeském kraji. Byla prokázána vyhraněnost názorů a zaujímání krajních postojů dívek (p<0,05 - p<0,001) k modelům fair play chování ve sportu. Výsledky potvrdily (p<0,05)...
Metodologická východiska diagnostiky olympijských vědomostí, hodnot a principů
Voříšková, Martina ; Rychtecký, Antonín (vedoucí práce) ; Dovalil, Josef (oponent) ; Bebčáková, Viera (oponent)
Metodologická východiska diagnostiky olympijských vědomostí, hodnot a principů Na koncepci olympijské výchovy mají významný vliv aktivity institucí (MOV, NOV, NOA), s čímž souvisí jejich bezprostřední spolupráce s výchovnými a vědeckými institucemi včetně podpory olympijského výzkumu na univerzitách. Na školách jsou sport a olympijská výchova jednou z možností šíření olympijské myšlenky v praxi. Cílem práce byla modifikace dotazníku "Olympijské ideály a principy" (Rychtecký, 1998), jež vznikl jako dotazník s názvem "Olympic questionnaire" autorů Telama et al. (1998) pro populaci mládeže v České republice v rámci mezinárodní studie. Současným cílem práce byla redukce tohoto dotazníku z důvodu vytvoření jeho zkrácené verze. Dalším cílem práce bylo identifikovat a specifikovat shodné znaky i rozdíly v hodnocení olympijských principů u 12-ti leté a 15-ti leté mládeže. Následné porovnání získaných výsledků s předchozím totožným výzkumem z roku 1998 pro zjištění možného posunu (vývoje) v hodnotovém vnímání zvolené skupiny populace. Výzkumný soubor sestával z 597 mladších adolescentů (12 a 15 let) ze 7 víceletých gymnázií v Jihočeském kraji. Byla prokázána vyhraněnost názorů a zaujímání krajních postojů dívek (p<0,05 - p<0,001) k modelům fair play chování ve sportu. Výsledky potvrdily (p<0,05)...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.