Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vztahy mediálních organizací a digitálních zprostředkovatelů
Bešťák, Václav ; Soukeník, Štěpán (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce zkoumá vztahy mezi digitálními zprostředkovateli a mediálními organizacemi na českém trhu. Jejím cílem je popsat nové, stále ještě formující se prostředí, které bylo poznamenané prudkým nárůstem vlivu digitálních platforem a změnou obchodních modelů vydavatelů. Práce zasazuje tento fenomén do kontextu mediálních studií a kritické politické ekonomie a definuje pojmy "digitální platformy" a "digitální zprostředkovatelé". Podrobněji se také zabývá současnými výzvami, které souvisí s konzumací obsahu v digitálním prostředí - zahrnuje například diskuzi o autorském právu, proměně uživatelského chování nebo monetizaci obsahu. Výzkumná část vychází z deseti individuálních hloubkových rozhovorů se zástupci digitálních zprostředkovatelů, mediálních organizací a třetích stran. Interpretace probíhá v obecné, eticko-normativní rovině a snaží se pochopit, jak spolu jednotlivé strany komunikují a spolupracují, jak vnímají dané prostředí, jak vidí jeho proměny i budoucí vývoj.
Budování značek Google a Seznam.cz na českém trhu: komparativní studie
Bešťák, Václav ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Soukeník, Štěpán (oponent)
Několik let bylo Česko jednou ze šesti zemí (vedle Ruska, Japonska, Tchaj-wanu, Číny a Koreje), kde Google nebyl jasná jednička na trhu s internetovým vyhledáváním. Zvýšit podíl nad lokálním Seznamem se mu podařilo až v roce 2011, přesto ale zůstává české prostředí velmi specifické a obě společnosti mezi sebou stále soutěží a tvrdě usilují o první pozici. Bakalářská práce "Budování značek Google a Seznam.cz na českém trhu: komparativní studie" zjišťuje, jak česká online populace obě značky vnímá. Sekundárním cílem je objasnit, v čem tkví úspěch značky Seznam.cz, která je rovnocenným konkurentem zahraničnímu Googlu, i proč je situace v českém prostředí tak odlišná. Práce se skládá ze dvou částí. V první části se autor zabývá významem nových médií při vyhledávání obsahu, historickým vývojem i současnými trendy. Definuje pojmy image a identita značky a zmiňuje základní techniky a metody používané při výzkumu image. Tyto teoretické poznatky pak přenáší do praxe. Ve druhé části autor nejprve provádí SWOT analýzu obou značek, následně prezentuje výsledky vlastního kvantitativního výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.