Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Psychická pracovní zátěž vybrané skupiny všeobecných sester
Bayarmagnai, Uyanga ; Jirkovský, Daniel (vedoucí práce) ; Dorková, Zlatica (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na percepci psychické pracovní zátěže sester nemocnici Královské Vinohrady. Teoretická část práce je věnovaná teoretickým poznatkům souvisejícím s řešenou problematikou, a to zejména pracovní zátěži všeobecných sester s důrazem na psychickou pracovní zátěž a její subjektivní vnímání. Empirická část bakalářské práce přináší výsledky vlastního výzkumu, který byl lednu 2019. Vlastního šetření se zúčastnilo 96 Záměrem práce bylo získat přehled o míře subjektivního vnímání pracovní zátěže všeobecných sester. Dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, že respondentky uváděly negativně prožívání pracovní zátěže v souvislosti s časovou tísní. Z výsledku faktorové analýzy vyplynulo, že u respondentek nebyly překročeny hranice ve vztahu k populační normě pro ženy, a proto k projevům přetížení, monotonie a nespecifickým faktorům nedochází. Při individuální diagnostice bylo zjištěno, že většina respondentek, a to 69,79 % (n=67), prožívalo psychickou zátěž přiměřeně. 30,21 % (n=29) respondentek prožívalo zátěž příznivě a nikdo z respondentek psychickou zátěž neprožíval nepříznivě. Z hlediska o zjištěno, že všechny respondentky pociťují přiměřenou zátěž, při které není pravděpodobné ovlivnění zdraví, subjektivního stavu a výkonnosti. Přesto, že použitá metodika práce neumožnuje zobecnit výsledky,...
Žákovský orchestr Trmickus při ZŠ Trmice a jeho vývoj
Bayarmagnai, Uyanga ; Prchal, Jan (vedoucí práce) ; Tůma, Jan (oponent)
Autorka této práce se snaží o vytvoření uceleného pohledu na žákovský orchestr Trmickus, který vznikl v roce 2010 při Základní škole Trmice. Teoretická část práce mapuje vznik, vývoj a současnost tohoto souboru. Popisuje specifikum a význam orchestru i školy, které spočívají v začleňování dětí různých sociálních skupin a menšin a práci s nimi. Tato část se tedy na začátku zaměřuje na charakteristiku a filozofii školy, která inkluzivně vzdělává žáky s etnickými odlišnostmi i tělesnými a mentálními handicapy. Vyzdvihuje zde jak přístup pedagogického sboru, tak jednotný postoj a chování žactva. Další kapitola se věnuje zakladateli orchestru a osobnosti učitele Drahoslava Straňka. Důraz se klade i na jeho pedagogické činnosti. Práce se dále zaobírá životem žákovského orchestru, kde se vliv pravidelné účasti zapisuje na členech různými rozměry a směry. Důležitou roli hraje též postavení rodičů, které jednoznačně koncipuje provoz orchestru a vytváří předpoklady úspěšných výsledků žáků. Následující kapitola přibližuje koncertní vystoupení, která se uskutečnila během krátkodobé existence orchestru. Praktickou část tvoří dotazník, který byl určen členům orchestru. Cílem tohoto praktického šetření je zjištění motivace žáků k členství, přínosů orchestru a jejich využití v životě, pozadí rodin a jejich postoje...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.