Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zpracování zvuku v BeagleBone AI
Bateško, Tomáš ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Sysel, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá procesorom Texas Instruments AM5729 kombinujúcim jadro ARM a DSP na vývojovom kite BeagleBone AI. Popisuje inštaláciu a nastavenie vývojového prostredia a vysvetľuje koncept komunikácie heterogénnych procesorov. Následne pomocou týchto znalostí a prostriedkov implementuje aplikáciu, kde jadro ARM so systémom Linux používa jadro DSP ako koprocesor na spracovanie zvuku v reálnom čase.
Experimental Software Musical Instrument Based on Granular Synthesis and its Spatial Distribution
Bateško, Tomáš ; Indrák, Michal (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to create experimental software instrument based on granular synthesis and convolution, capable of spatial distribution of individual grains and ability to control them in real-time over network by multiple users simultaneously. Sound source is created in Pure Data and graphical interface was built using web technologies such as Node.js and p5.js
Zpracování zvuku v BeagleBone AI
Bateško, Tomáš ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Sysel, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá procesorom Texas Instruments AM5729 kombinujúcim jadro ARM a DSP na vývojovom kite BeagleBone AI. Popisuje inštaláciu a nastavenie vývojového prostredia a vysvetľuje koncept komunikácie heterogénnych procesorov. Následne pomocou týchto znalostí a prostriedkov implementuje aplikáciu, kde jadro ARM so systémom Linux používa jadro DSP ako koprocesor na spracovanie zvuku v reálnom čase.
Experimental Software Musical Instrument Based on Granular Synthesis and its Spatial Distribution
Bateško, Tomáš ; Indrák, Michal (oponent) ; Dlouhý, Dan (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to create experimental software instrument based on granular synthesis and convolution, capable of spatial distribution of individual grains and ability to control them in real-time over network by multiple users simultaneously. Sound source is created in Pure Data and graphical interface was built using web technologies such as Node.js and p5.js

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.