Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zvyšování bezpečnosti chodců v silničním provozu
Doležalová, Lucie ; Bartuška, Ladislav (oponent) ; Schmeidler, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje zvyšování bezpečnosti chodců v silničním provozu. Práce analyzuje případy nehod v určité lokalitě a postoje i zkušenosti chodců, jakožto místních obyvatel. Cílem práce je zmapování nehodovosti chodců – případová studie a vytvoření vhodných opatření v urbánním prostoru na příkladu města Třeboně. První část práce se zabývá teorií a terminologií, následuje obecný pohled na problematiku dopravních nehod v urbánním prostoru. Další kapitola se zaměřuje na chodce jako účastníky silničního provozu a jejich bezpečnost. Čerpala jsem jak z odborné literatury, dokumentů a knih, tak z případových studií. Empirická část práce pak rozebírá analýzu nebezpečných míst ve vybrané lokalitě. Tato místa byla vybrána na základě dotazníkového šetření mezi místními obyvateli s cílem poukázat na tato nebezpečná místa reálnými dopravními nehodami ve městě Třeboni. Z průběhů konkrétních dopravních nehod stanovit vhodná opatření v nebezpečných místech, a tím pomoci ke zvýšení bezpečnosti chodců v daném městě. K získání potřebných údajů je v práci použita analýza dokumentů, dotazníkové šetření a následné vyhodnocení výsledků. V závěru jsem zhodnotila výsledky a návrhy opatření.
Zvyšování bezpečnosti chodců v silničním provozu
Doležalová, Lucie ; Bartuška, Ladislav (oponent) ; Schmeidler, Karel (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje zvyšování bezpečnosti chodců v silničním provozu. Práce analyzuje případy nehod v určité lokalitě a postoje i zkušenosti chodců, jakožto místních obyvatel. Cílem práce je zmapování nehodovosti chodců – případová studie a vytvoření vhodných opatření v urbánním prostoru na příkladu města Třeboně. První část práce se zabývá teorií a terminologií, následuje obecný pohled na problematiku dopravních nehod v urbánním prostoru. Další kapitola se zaměřuje na chodce jako účastníky silničního provozu a jejich bezpečnost. Čerpala jsem jak z odborné literatury, dokumentů a knih, tak z případových studií. Empirická část práce pak rozebírá analýzu nebezpečných míst ve vybrané lokalitě. Tato místa byla vybrána na základě dotazníkového šetření mezi místními obyvateli s cílem poukázat na tato nebezpečná místa reálnými dopravními nehodami ve městě Třeboni. Z průběhů konkrétních dopravních nehod stanovit vhodná opatření v nebezpečných místech, a tím pomoci ke zvýšení bezpečnosti chodců v daném městě. K získání potřebných údajů je v práci použita analýza dokumentů, dotazníkové šetření a následné vyhodnocení výsledků. V závěru jsem zhodnotila výsledky a návrhy opatření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.