Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
“Nová” Energetická politika EU
Bartoň, Lukáš ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá energetickou politikou Evropské unie, které s příchodem nového předsedy Evropské komise Jean-Claude Junckerem na podzim roku 2014 dostala novou dynamiku. Cílem práce je kriticky zhodnotit schopnost nové energetické politiky v podobě Energetické unie překonat problémy, na které narazila původní energetická politika při realizaci vize jednotného vnitřního trhu s elektrickou energií.
Komparativní analýza konkurenceschopnosti Španělska a Portugalska
Bartoň, Lukáš ; Hnát, Pavel (vedoucí práce) ; Formanová, Věra (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na porovnání současných úrovní konkurenceschopností ekonomik Španělska a Portugalska v kontextu světové ekonomické a evropské dluhové krize. Nejprve se zabývám hodnocením konkurenceschopnosti skrze souhrnné multikriteriální ukazatele. Poté analyzuji národní konkurenceschopnost Španělska a Portugalska prostřednictvím vybraných indikátorů charakterizující jejich vnější a vnitřní makroekonomické nerovnováhy. Závěrem zhodnocuji reálnou vypovídací schopnost obou přístupů a poukazuji na hlavní příčiny negativního vývoje úrovně konkurenceschopnosti v posledních letech.
Analýza společnosti EKON s. r. o. na trhu
Bartoň, Lukáš ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Regner, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá jednou z metod analyzování postavení na trhu - SWOT analýzou. Identifikuje hlavní podnikové přednosti (silné stránky), největší slabiny (slabé stránky) a případné příležitosti a ohrožení plynoucí z vnějšího prostředí podniku. Managementu firmy by měla zmíněná analýza pomáhat při strategickém rozhodování, navrhuje řešení problémů s cílem zlepšit či alespoň udržet současné postavení podniku.
Vývoj mediálního mixu od roku 1996 s výhledem do roku 2016
Bartoň, Lukáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Topinková, Martina (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat vývoj mediálního mixu od roku 1996 a současně predikovat jeho vývoj i po roce 2008. V teoretické části charakterizuji jednotlivé mediatypy, jejich členění, efektivitu a výhody. V Praktické části analyzuji mediální i makroekonomické trendy, neboť tyto dvě složky jsou navzájem propojeny. Jako odhad budoucího vývoje porovnávám výsledky dotazníkového šetření a statisticky namodelovaná data.

Viz též: podobná jména autorů
6 Bartoň, Luboš
6 Bartoň, Ľuboš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.