Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Bartek, Patrik ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vyhodnocení marketingové komunikace společnosti OMAP finanční skupina, a.s. a na aplikaci marketingového nástroje do prodeje konkrétního produktu. V první části vysvětlím teorii problému marketingového mixu a marketingové komunikace, jako jsou základní pojmy marketingu nebo teorie analýz. V části druhé se zaměřím na analýzu současného stavu a poté se budu věnovat konkrétním řešení pro zlepšení marketingové komunikace společnosti OMAP finanční skupina, a.s.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Bartek, Patrik ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vyhodnocení marketingové komunikace společnosti OMAP finanční skupina, a.s. a na aplikaci marketingového nástroje do prodeje konkrétního produktu. V první části vysvětlím teorii problému marketingového mixu a marketingové komunikace, jako jsou základní pojmy marketingu nebo teorie analýz. V části druhé se zaměřím na analýzu současného stavu a poté se budu věnovat konkrétním řešení pro zlepšení marketingové komunikace společnosti OMAP finanční skupina, a.s.

Viz též: podobná jména autorů
8 Bartek, Petr
8 Bártek, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.