Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového plánu
Bardoň, Marek ; Hrdinová, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje proces marketingového postupu v případě nové metody použité v produktové řadě v oblasti zdravotnictví. První část práce se zabývá možnými marketingovými nástroji. Druhá část je zaměřena na analýzu aktuálního stavu nabídky na trhu a konkurenceschopnosti produktů se stejnou cílovou skupinou. Třetí část obsahuje marketingový plán pro uvedení produktu na trh a podporu jeho prodeje.
Řízení rizik projektu
Bardoň, Marek ; Hrdinová, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje proces projektového řízení v případě projektu realizace marketingové kampaně nové produktové řady JOBST® v oblasti zdravotnictví. První část práce se zabývá základy projektového managementu, analýze rizik, řízení rizik a marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti a trhu se zdravotnickými produkty. Třetí část obsahuje návrh projektu pro uvedení produktové řady na trh a podporu řízení rizik.
Návrh marketingového plánu
Bardoň, Marek ; Hrdinová, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje proces marketingového postupu v případě nové metody použité v produktové řadě v oblasti zdravotnictví. První část práce se zabývá možnými marketingovými nástroji. Druhá část je zaměřena na analýzu aktuálního stavu nabídky na trhu a konkurenceschopnosti produktů se stejnou cílovou skupinou. Třetí část obsahuje marketingový plán pro uvedení produktu na trh a podporu jeho prodeje.
Řízení rizik projektu
Bardoň, Marek ; Hrdinová, Lenka (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje proces projektového řízení v případě projektu realizace marketingové kampaně nové produktové řady JOBST® v oblasti zdravotnictví. První část práce se zabývá základy projektového managementu, analýze rizik, řízení rizik a marketingu. Druhá část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti a trhu se zdravotnickými produkty. Třetí část obsahuje návrh projektu pro uvedení produktové řady na trh a podporu řízení rizik.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.