Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Problematika edukace u pacientů s diabetem mellitem 2. typu.
Barcalová, Lucie ; Gojda, Jan (vedoucí práce) ; Trachta, Pavel (oponent)
v českém jazyce Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu edukace na znalosti diabetiků ohledně diabetické diety a režimových opatření. V teoretické části je komplexně probrána problematika diabetu mellitu 2. typu a to jeho etiologie, patofyziologie, epidemiologie, diagnostika, komplikace a léčba. Výzkumná část se zabývá zjištěním vlivu různých forem edukace na znalosti diabetiků 2. typu stran komplikací, režimových a dietních opatření jakožto důležité součásti léčby diabetu. Cílem práce byl právě průzkum znalostí mezi diabetiky a vyhodnocení efektivity edukace. Sběr dat byl realizován formou dotazníků, které byly rozdávány osobně pacientům nebo ponechány v diabetologické ambulanci FNKV. Vyhodnocení bylo provedeno formou grafů a tabulek, ze kterých vyplynulo, nakolik respondenti odpovídali správně, špatně či s jednou chybou, dále počet konkrétních odpovědí na každou z možností u dané otázky a vliv formy edukace na správnost odpovědí. Mezi nejdůležitější zjištění patří, že nejlepších výsledků tedy nejvyšší efektivity edukace bylo dosaženo reedukací (o 4% více správných odpovědí než pouze 1x poučení), formou písemnou i ústní (o 12% více správných odpovědí než pouze ústní a o 21% než jen pouze písemnou formou) a v případě dietních doporučení u konzultace i s nutričním terapeutem (o 16% více...
Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku
Barcalová, Lucie ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Vondřička, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá situační analýzou developerské společnosti V Invest CZ a.s., její hlavní část tvoří analýza marketingového mixu společnosti a v závěru pomocí marketingového výzkumu ověřuje známost značky V Invest CZ a.s. a známost jednotlivých projektů společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části se práce zabývá teorií týkající se problematiky marketingového mixu a marketingovým výzkum v obecné rovině. V analytické části potom práce představuje společnost V Invest CZ a.s., její přístup k tvorbě developerských projektů, její historii a realizované projekty. Dále se práce zabývá situační analýzou společnosti, marketingovým mixem jednotlivých projektů společnosti, které můžeme nazvat nabídkovými řadami a v závěru prezentuje výsledky marketingového výzkumu provedeného za účelem zjištění známosti značky V Invest CZ a.s. a známosti jednotlivých projektů, jako ověření efektivnosti marketingového, a především komunikačního mixu.
Analýza marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice
Barcalová, Lucie ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice, která je jedním z lídrů na realitním trhu České republiky. Cílem práce je analýza marketingové komunikace společnosti a návrh možných řešení směřujících k maximálnímu přínosu komunikačního mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.