Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cílení reklamy na internetu
Pokorná, Alena ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Baranyk, Jan (oponent)
Cílem práce je zhodnotit a případně navrhnout efektivnější využití cílené reklamy na internetu pro konkrétní společnost. Tato práce nemá za cíl poskytnout unifikovaný návod pro podobné společnosti. Hodnocení je zcela individuální pro danou společnost. Abych tohoto cíle dosáhla, popíši nejprve prostředí internetového marketingu. Zaměřím se na cíle internetových kampaní, metriky hodnocení úspěšnosti reklamy, na druhy internetových reklam a zejména na druhy cílení. Představím charakteristiku firmy a poté přiblížím současný stav internetového marketingu v této firmě a navrhnu případná zlepšení.
Audit webových stránek a jejich vliv na konkurenceschopnost zemědělských organizací
Baranyk, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Žemlička, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou auditu webových stránek s ohledem na tři konkrétní kategorie: použitelnost, přístupnost a optimalizace pro vyhledávače. Tyto 3 kategorie do značné míry určují, zda se jedná o kvalitní a úspěšnou prezentaci. Hlavním cílem této práce je popsat základní pravidla a doporučení pro každou z uvedených kategorií. Tato oblast prochází neustálým a velmi intenzivním vývojem a tak se budu snažit popsat i poslední trendy a směry, kam se tento obor ubírá. Z první teoretické části budou na základě jednotlivých kategorií vytvořena hodnotící kritéria, podle kterých následně provedu rozbor největších hráčů na trhu zemědělských firem a organizací. Výsledkem auditu bude hodnocení jednotlivých webových prezentací a z něho vyplývající doporučení ke změnám jednotlivých webů. Díky praktické části bude také možné stanovit nejčastější chyby a problémy firemních webových prezentací.
Monetizace internetového obsahu
Baranyk, Jan ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Tato práce popisuje nejrůznější metody monetizace internetového obsahu. Cílem je nabídnout přehled nejvhodnějších služeb a nástrojů pro vlastní webový projekt či weblog. Vzhledem k různorodosti každého webu a internetu celkově se nejedná o dokonalý návod, či postup, který by šel uniformě aplikovat na každý projekt. Většina poznatků je získána několikaletým užíváním popisovaných služeb a mými vlastními zkušenostmi s psaním weblogů. Celá práce je rozdělena do několika úvodních oddílů popisujících nejrůznější metody fungování reklamních systémů, optimální umístění reklamy či metody udržení návštěvníka. Hlavní část práce se skládá z popisu a zveřejnění zkušeností s jednotlivými reklamními sítěmi. Závěrečný oddíl zmiňuje možnosti prodeje vlastního webového projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.