Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Webová služba pro trénování a výuku výslovnosti cizích jazyků
Stehlík, Ján ; Bambušek, David (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Táto práca prezentuje návrh a implementáciu webovej aplikácie , ktorá slúži na trénovanie výslovnosti Anglického jazyka . V súčastnosti existuje množstvo on-line služieb , ktorých cieľom je pomôcť užívateľom zlepšiť ich úroveň Anglického jazyka alebo akéhokoľvek iného cudzieho jazyka . Na druhej strane , aplikácií , ktoré by pomohli s výslovnosťou daného jazyka nieje mnoho . Tento projekt bol vyvinutý aby túto dieru zaplátal a aby umožnil užívateľom cvičiť výslovnosť opakovaním krátkych videoukážok . Reč užívateľa bude nahraná pomocou jeho mikrofónu a následne porovnaná s referenčnou nahrávkou . Výsledkom tohto porovnania bude skóre podobnosti , ktoré bude vrátene používateľovi . Skóre podobnosti bude vypočítané použitím algoritmu Dynamic Time Warping, ktorý je zabudovaný vo video prehrávači použitom v tejto aplikácii .
Server pro recenzování programů Work and Travel
Bambušek, David ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá kompletním návrhem webového portálu pro recenzování programů Work and Travel a jiných příležitostí pro práci a cestování v zahraničí, přednostně pro mladé lidi. Popisuje portál jak z hlediska návrhu a implementace jeho uživatelského rozhraní, tak také z hlediska návrhu business plánu pro reálné nasazení a ziskovost webu. Tento projekt s názvem GapPacker je zamýšlen jako start-up, agregující různorodé programy a články ze světa Work and Travel a bude profi tovat na zpoplatněných proklicích na stránky poskytovatelů těchto programů a na jejich registraci. Projekt má po zavedení na českém trhu ambice expandovat i na další evropské trhy.
Webová aplikace pro mapování longboardových tras
Jedlička, Jan ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Bambušek, David (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit webovou aplikaci s databází longboardových tras, která umožní uživatelům nalézt nejbližší místa vhodná k provozování tohoto sportu, či přidat na mapu vlastní trasu s popisem. Pro zobrazení mapy a jednotlivých tras je využit framework Google Maps API.
Tool for Querying SSSD Database
Bambušek, David ; Burget, Radek (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
This thesis is focused on databases, particularly on SSSD database. SSSD is a set of daemons providing an option to access various identity and authentication resources through one simple application, that also offers offline caching. Thesis describes general information about databases, but mainly focuses on LDAP and LDB, that are used in SSSD. In addition also describes function and architecture of SSSD. Main goal of this thesis was to create a tool, that will be able to query all the data stored in SSSD database.
Mobilní aplikace pro hledání sportovních spoluhráčů
Kolečkář, David ; Španěl, Michal (oponent) ; Bambušek, David (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat mobilní aplikaci pro operační systém Android, která bude sloužit pro hledání sportovních spoluhráčů. Aplikace uživatelům umožní sdílet a reagovat na nabídky k různým sportovním aktivitám. V textu práce je popsán proces návrhu a vývoje uživatelského rozhraní aplikace a její implementace. Výsledkem této práce je volně dostupná mobilní aplikace, která uživateli umožní vyhledat patřičného spoluhráče, podle zvolených kritérií.
Webová aplikace pro hledání sportovních spoluhráčů
Kubičný, Štěpán ; Szőke, Igor (oponent) ; Bambušek, David (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh webové aplikace pro vyhledávání spoluhráčů. Cílem je vytvořit jednoduchý návrh, který se spontánně ovládá. Důraz je také kladen na efektivnost a rychlost celého systému. Práce se zaměřuje na uživatelský výzkum a zpětnou vazbu uživatelů. Výsledná aplikace umožňuje rychle a efektivně vyhledat sportovního spoluhráče, tým či trenéra.
Hra pro Android OS
Salvet, Lukáš ; Bambušek, David (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou 2D hry pro zařízení s operačním systémem Android. Popisuje možnost tvorby her v tomto prostředí. Hlavně pak využití knihovny OpenGL ES 2.0, kterou jsem pro implementaci použil. Dále je v práci popsáno renderování textu, použití Google play games services pro achievementy a leaderboard, testování hry, atd. Beta verze hry byla vydána na Google Play.
Mobilní aplikace pro hledání sportovních spoluhráčů
Kolečkář, David ; Španěl, Michal (oponent) ; Bambušek, David (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat mobilní aplikaci pro operační systém Android, která bude sloužit pro hledání sportovních spoluhráčů. Aplikace uživatelům umožní sdílet a reagovat na nabídky k různým sportovním aktivitám. V textu práce je popsán proces návrhu a vývoje uživatelského rozhraní aplikace a její implementace. Výsledkem této práce je volně dostupná mobilní aplikace, která uživateli umožní vyhledat patřičného spoluhráče, podle zvolených kritérií.
Webová služba pro trénování a výuku výslovnosti cizích jazyků
Stehlík, Ján ; Bambušek, David (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Táto práca prezentuje návrh a implementáciu webovej aplikácie , ktorá slúži na trénovanie výslovnosti Anglického jazyka . V súčastnosti existuje množstvo on-line služieb , ktorých cieľom je pomôcť užívateľom zlepšiť ich úroveň Anglického jazyka alebo akéhokoľvek iného cudzieho jazyka . Na druhej strane , aplikácií , ktoré by pomohli s výslovnosťou daného jazyka nieje mnoho . Tento projekt bol vyvinutý aby túto dieru zaplátal a aby umožnil užívateľom cvičiť výslovnosť opakovaním krátkych videoukážok . Reč užívateľa bude nahraná pomocou jeho mikrofónu a následne porovnaná s referenčnou nahrávkou . Výsledkom tohto porovnania bude skóre podobnosti , ktoré bude vrátene používateľovi . Skóre podobnosti bude vypočítané použitím algoritmu Dynamic Time Warping, ktorý je zabudovaný vo video prehrávači použitom v tejto aplikácii .
Webová aplikace pro hledání sportovních spoluhráčů
Kubičný, Štěpán ; Szőke, Igor (oponent) ; Bambušek, David (vedoucí práce)
Tato práce řeší návrh webové aplikace pro vyhledávání spoluhráčů. Cílem je vytvořit jednoduchý návrh, který se spontánně ovládá. Důraz je také kladen na efektivnost a rychlost celého systému. Práce se zaměřuje na uživatelský výzkum a zpětnou vazbu uživatelů. Výsledná aplikace umožňuje rychle a efektivně vyhledat sportovního spoluhráče, tým či trenéra.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Bambušek, Daniel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.