Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
CROWDFUNDING JAKO CESTA K DOFINANCOVÁNÍ DOKUMENTÁRNÍHO FILMU
Štruncová, Martina ; VLACH, Jiří (vedoucí práce) ; Badač, Peter (oponent)
Tématem této diplomové práce je odměnový crowdfunding jako metoda, kterak částečně zafinancovat dokumentární film. Cílem je přiblížit odměnový crowdfunding jako nástroj pro producenta. Je popsáno, jak lze pracovat s odměnami. V rámci case study jednoho českého dokumentárního filmu a zevrubného popisu tří dalších je nastíněno, jak lze tento fenomén využívat v praxi.
Tvůrčí a technická specifika vývoje filmů pro VR
Paľovský, Janek ; BENDOVÁ, Helena (vedoucí práce) ; Badač, Peter (oponent)
Tato práce se zabývá virtuální realitou jako novým médiem a jejím využitím v rámci kinematografie. Předmětem práce je historie, která předcházela vzniku virtuální reality, kterou známe dnes a lidskou fascinací a snahou o co největší imerzi v rámci audiovizuálních děl, zároveň zde zmiňuji etická rizika a obavy ze zneužití této technologie. Dále popisuji současný stav vývoje této technologie a postup v rámci jednotlivých procesů při tvorbě díla pro médium jako je VR. To následně přenáším v rámci case study na mnou realizovaný projekt. Na závěr rozebírám pět existujících filmů pro VR, na kterých chci demonstrovat předtím zmíněné možnosti této technologie.
Analýza návštěvnosti českých filmů v letech 2010-2015
Králová, Monika ; DANIELIS, Aleš (vedoucí práce) ; Badač, Peter (oponent)
Kino patří stále k hlavním místům šíření audiovizuálního obsahu i navzdory jiným, rozvíjejícím se možnostem. Jeho návštěvnost měla v minulosti různé tendence a za poslední rok dokonce vzrostla. Jednou věcí je ale návštěvnost celková, kdežto další stránkou věci je návštěvnost tuzemské tvorby, přičemž právě tato problematika je tématem mé práce. První část práce se zaměřuje především na výsledky a statistiky týkající se návštěvnosti českých filmů. Konkrétně jde o výsledky návštěvnosti, tržeb a rozdíly mezi klasickými kiny a multiplexy. Jedna kapitola také reflektuje žánry v českém filmu. Následující část je věnována faktorům, které mohou návštěvnost kin ovlivňovat a jejich posouzení s výsledky, uvedené v první části práce. Závěrečná část předkládá shrnutí této analýzy.
Koncepce programu pro profesionály
Kotrlová, Jitka ; ŠVECOVÁ, Marta (vedoucí práce) ; Badač, Peter (oponent)
Diplomová práce se zabývá festivaly a industry aktivitami podporujícími vzdělávání filmových profesionálů v České republice. Mapuje důležité industry platformy a věnuje se příkladu filmového festivalu Finále Plzeň a platformě Industry Days, která vznikla v roce 2012. Zabývá se koncepcí programu Industry Days a jejícho postavení v českém prostředí. Ve své poslední části nastiňuje budoucí směřování vzdělávacích programů pro profesionály.
Dánský televizní systém
Staněk, Jan ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; Badač, Peter (oponent)
Autor se ve své práci zaobírá Dánským televizním systémem. Důraz klade především na jeho historický vývoj, strukturu, regulaci, způsob financování a na jeho důležité hráče. Analýzou odborných děl dánských autorů a s pomocí především primárních informačních zdrojů, jako jsou webové stránky a prezentace dotyčných institucí, vytváří aktuální a široký obraz dánské televize v roce 2016, jejích funkčních mechanismů a prvků. Ty pak podrobuje srovnání se systémem českých televizí, který se z vnějšího pohledu může zdát takřka stejně funkčním, ale jehož úspěchy na domácím i mezinárodním poli se nemohou tomu dánskému rovnat.
Produkce festivalových novin
Kučerová, Zuzana ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; Badač, Peter (oponent)
Bakalářská práce s názvem Produkce festivalových novin; komparace Festivalového deníku s Filmovými listy se zabývá srovnáním festivalových periodik po produkční stránce. Cílem práce bylo postihnout produkční podmínky vzniku festivalových novin na Mezinárodním filmovém festivalu v Karlových Varech a Letní filmové školy v Uherském Hradišti v roce 2014, a zobrazit jejich vliv na výslednou podobu periodik. Zároveň tyto produkční prostředí navzájem srovnat, zhodnotit a případně navrhnout východiska ke zlepšení produkční stránky v následujících letech.
Programová skladba médií verejnej služby
Badač, Peter ; MATHÉ, Ivo (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Václav (oponent)
V práci sa zaoberám programovou skladbou médií verejnej služby. Na príklade Českej televízie, írskej RTÉ a fínskej YLE sa snažím demonštrovať súčasné trendy v programingu, vývoji nových programov a formátov ako aj vzťahu médií verejnej služby k novým médiám. Vrámci programingu sa práca zaoberá žánrami, ktoré sú vysielané médiami verejnej služby, v oblasti vývoja nových programov popisuje proces vývoja projektov v spomínaných inštitúciách ako aj analzyuje momentálne programové smerovanie médií verejnej služby. Práca tiež mapuje súčasnú trendy v európskych verejných televíziách a naznačuje možný vývoj vo oblasti programu a nových médií.
Public Media Financing
Badač, Peter ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Svoboda, Otakar (oponent)
V mojej práci sa zaoberám financovaním médií verejnej služby v Európe. V úvodnej časti predstavujem 6 rôznych modelov financovania médií a históriu jeho vývoja, ktorá je dôležitá v kontexte súčasného stavu v danej krajine. Predstavujem aj jednotlivých vysielateľov v každej krajine (televízie a rozhlasy) s ich stručnou charakteristikou. Konkrétne ide o modely a vysielateľov vo Veľkej Británii, Francúzsku, Nemecku, Maďarsku, Slovensku a Estónsku. Tiež hodnotím súčasnú situáciu v Českej republike a v záverečnej kapitole sa snažím aplikovať niektoré prvky z európskych modelov do českého prostredia a analyzovať ich vplyv na financovanie médií verejnej služby v ČR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.