Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha
Babincová, Tereza ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Liška, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza současné marketingové a komunikační strategie hokejového klubu HC Sparta Praha, především jeho marketingových aktivit a projektů a jeho komunikace s veřejností. Současně je cílem zjištění povědomí sparťanských fanoušků o těchto aktivitách a následné zhodnocení stávající marketingové a komunikační strategie na základě vlastního marketingového výzkumu a navržení vlastních návrhů na zlepšení této strategie. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku pojmů marketing, marketingový a komunikační mix, SWOT analýza a na specifika sportovního marketingu a významu reklamy a sponzoringu v oblasti sportu. Praktická část obsahuje základní informace o klubu HC Sparta Praha a jeho historii, jeho SWOT analýzu, rozbor jednotlivých marketingových aktivit a projektů klubu. V závěru práce je vyhodnocen marketingový výzkum, který byl proveden autorkou mezi příznivci klubu. Na základě výsledků výzkumu jsou navrženy vlastní nápady na zlepšení marketingové a komunikační strategie klubu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.