Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové činnosti ve stavební firmě
BLAŽENCOVÁ, Diana
Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení marketingových činností ve Stavební firmě FESTON, s.r.o. a navrhnout řešení. Avšak hned na počátku této práce, při charakteristice marketingových činností, jsem došla k závěru, že tato firma není marketingově orientovaná, nemá stanovené žádné marketingové plány ani nikdy neprovedla žádný marketingový výzkum či analýzu, tudíž není marketingově řízena. Na základě tohoto zjištění bylo potřeba značnou část práce věnovat marketingové situační analýze, jejíž součástí je analýza makroprostředí a mikroprostředí podniku. Dále jsem vytipovala silné a slabé stránky podniku, příležitosti a ohrožení. Poté jsem zhodnotila marketingový informační systém a na závěr stanovila marketingové cíle a strategie.
Odpovědnost zaměstnance a zaměstnavatele za škodu
BLAŽENCOVÁ, Diana
Cílem diplomové práce bylo vymezení odpovědnosti zaměstnance a zaměstnavatele za škody způsobené v pracovně právním vztahu v souvislosti s bezpečností a ochranou zdraví při práci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.