Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingové plánování krajské galerie výtvarného umění
Bělotová, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce "Marketingové plánování krajské galerie výtvarného umění" se skládá ze dvou hlavních částí -- teoretické a praktické. První obsahuje teoretická východiska týkající se marketingového plánování a především pak marketingu v oblasti arts. V praktické části je již jasně definována Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně -- její charakteristika, objekty, návštěvníci, konkurence, současné marketingové aktivity atd. Hlavní částí této diplomové práce a zároveň jejím cílem jsou pak navržená komunikační řešení spojená s výstavním plánem pro rok 2012. Komunikace je doporučena tak, aby s ohledem na povahu dané události, vhodným komunikačním kanálem efektivně oslovila cílovou skupinu. Mezi použité metody patří deskripce, komparace a rovněž některé matematicko-statistické metody. V rámci diplo-mové práce se podařilo prokázat, že cílenější komunikace je finančně méně náročná než do-posud aplikovaný obecný komunikační přístup. Efektivitu návrhů odraženou v počtu návštěv-níků galerie by však bylo možné odvodit jen při úplné aplikaci předložených návrhů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.