Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
BUNKERKUNST
Bělica, Ondřej ; Jetelová, Magdaléna (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Bunker Kunst je experimentální a co-workingovou platformou, zkoumající potenciál a současnou roli formálních hranic, postarmádní krajiny a československého opevnění vybudovaného před druhou světovou válkou. Snahou je resuscitace poválečných oblastí, ve kterých se v hlavních rolích představuje více než deset tisíc betonových bunkrů. Tato monumentální mementa své doby se postupně proměňují ve svobodné ostrovy, v ohniska rekultivace vykořeněného pohraniční. Smrtící hraniční linie se nyní stává svobodným prostorem. Jedná se o sérii teoretických, ateliérových a site-specific projektů a happeningů. Projektu se doposud zúčastnilo více než 40 dobrovolníků, studentů a odborníků. Ať žije svoboda!
Korňa – sídlo v krajině
Bělica, Ondřej ; Šipulová, Janica (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Snahou diplomové práce je navrhnout impulz, který skrze architekturu a tvorbu krajinných prvků v domovské krajině, pomůže obnovit vztah člověka a krajiny. Drobnými zásahy komunitního charakteru, lze aktivovat prostředí i mysl obyvatel. Podtrhnout krásu krajiny i člověka v ní. Jde o sérii krajinných zásahů doplněných o soubor dřevěných objektů, které jsou volně inspirováný místní lidovou architekturou.
Obytný soubor na ul. Pastviny v Brně - Komíně
Bělica, Ondřej ; Šmídek, Petr (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Nová obytná struktura mezonetovým dvojdomů tvoří téměř sochařskou kompozici rozdělených hmot až k desetipatrovému akcentu na kopci a je orientován k centru Komína. Domy tvoří monolitická železobetonová krusta, která v sobě uchovává v čase nahraditelné obytné jádro. Předprostor domů je pojat jako park protkaný stezkami, které jsou protaženy skrz meziprostor domů. Stávající alej je skrze průchody fyzicky promítnuta podél nové promenády Vnitřní prostory jsou dvou patrové, plné vzduchy i světla.
Bunker pneumaticon
Bělica, Ondřej ; Vítek, Jiří (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Bunker Kunst Bunker Kunst je experimentální a komunitní platforma zkoumající potenciál a současnou roli dysfunkčních vojenských pevností. Ohniskem zájmu se stává fenomén bunkrů z hlediska architektury, jejího vztahu ke krajině a volně reinterpretuje jeho principy. Bunker Pneumaticon Bunker Pneumaticon je komunitním projektem, zabývajícím se resuscitací válečných bunkrů a post-armádní krajiny. Pointou projektu je kolaborativní realizace synaptických vzdušných architektur, určených pro přímou instalaci v rámci československé obranné linie. Hraniční linie se stává cestou.
Korňa – sídlo v krajině
Bělica, Ondřej ; Šipulová, Janica (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Snahou diplomové práce je navrhnout impulz, který skrze architekturu a tvorbu krajinných prvků v domovské krajině, pomůže obnovit vztah člověka a krajiny. Drobnými zásahy komunitního charakteru, lze aktivovat prostředí i mysl obyvatel. Podtrhnout krásu krajiny i člověka v ní. Jde o sérii krajinných zásahů doplněných o soubor dřevěných objektů, které jsou volně inspirováný místní lidovou architekturou.
Bunker pneumaticon
Bělica, Ondřej ; Vítek, Jiří (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Bunker Kunst Bunker Kunst je experimentální a komunitní platforma zkoumající potenciál a současnou roli dysfunkčních vojenských pevností. Ohniskem zájmu se stává fenomén bunkrů z hlediska architektury, jejího vztahu ke krajině a volně reinterpretuje jeho principy. Bunker Pneumaticon Bunker Pneumaticon je komunitním projektem, zabývajícím se resuscitací válečných bunkrů a post-armádní krajiny. Pointou projektu je kolaborativní realizace synaptických vzdušných architektur, určených pro přímou instalaci v rámci československé obranné linie. Hraniční linie se stává cestou.
BUNKERKUNST
Bělica, Ondřej ; Jetelová, Magdaléna (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Bunker Kunst je experimentální a co-workingovou platformou, zkoumající potenciál a současnou roli formálních hranic, postarmádní krajiny a československého opevnění vybudovaného před druhou světovou válkou. Snahou je resuscitace poválečných oblastí, ve kterých se v hlavních rolích představuje více než deset tisíc betonových bunkrů. Tato monumentální mementa své doby se postupně proměňují ve svobodné ostrovy, v ohniska rekultivace vykořeněného pohraniční. Smrtící hraniční linie se nyní stává svobodným prostorem. Jedná se o sérii teoretických, ateliérových a site-specific projektů a happeningů. Projektu se doposud zúčastnilo více než 40 dobrovolníků, studentů a odborníků. Ať žije svoboda!
Obytný soubor na ul. Pastviny v Brně - Komíně
Bělica, Ondřej ; Šmídek, Petr (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Nová obytná struktura mezonetovým dvojdomů tvoří téměř sochařskou kompozici rozdělených hmot až k desetipatrovému akcentu na kopci a je orientován k centru Komína. Domy tvoří monolitická železobetonová krusta, která v sobě uchovává v čase nahraditelné obytné jádro. Předprostor domů je pojat jako park protkaný stezkami, které jsou protaženy skrz meziprostor domů. Stávající alej je skrze průchody fyzicky promítnuta podél nové promenády Vnitřní prostory jsou dvou patrové, plné vzduchy i světla.
Přirozenost obrazu v kinematografii
Belica, Ondřej ; MAREK, Diviš (vedoucí práce) ; MACÁK, Jiří (oponent)
Účelem této práce je prozkoumat metody stylizace obrazu především v hrané tvorbě a transformaci reality na filmové plátno. Snaží se definovat pojem přirozený obraz jako běžný postup kameramanské tvůrčí práce. Stejně tak shrnuje stylizační prostředky používané kameramany po celém světě v historii i současnosti ve vztahu k normální percepci vizuální reality. Součástí práce je i studie, která pomocí eye-trackingové kamery zkoumá rozložení pozornosti na vybraných obrazech.
STEADICAM a jeho využití v kinematografii
Belica, Ondřej ; Ondráček, Jiří (vedoucí práce) ; Smutný, Vladimír (oponent)
Účelem této práce je čtenáře seznámit se stabilizačním zařízením steadicam a jeho použitím ve filmové praxi. Mým cílemje informovat obecně o technologii steadicamu, jeho technickém principu, a stejně tak o estetických vlastnostech různého použití steadicamového záběru. Práce je dále doplněna o vybrané kapitoly z dějin pohyblivé kamery a analýzu ilustračního záběru ukazujícího možnosti steadicamu. Každopádně doufám, že čtenáři poskytne požadovaný vhled do problematiky, potřebný k jeho vlastní kameramanské praxi.

Viz též: podobná jména autorů
10 Belica, Ondřej
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.