Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Umělecko-pedagogický odkaz Aleny Fišerové
Böhmová, Andrea ; Tichá, Libuše (vedoucí práce) ; Gregor, Vít (oponent)
Ve své diplomové práci představuji osobnost významné české klavírní pedagožky Aleny Fišerové, která celý svůj život působila na Vzorové hudební škole ve Voršilské ulici na Praze 1. První část práce je zaměřena na její rodinné zázemí a dětství. Dále popisuji její studia a profesní život. Tyto informace se vesměs opírají o svědectví a vzpomínky jejich bývalých žáků a přátel, přesné údaje jsou ověřeny z dostupných osobních dokumentů a z kronik Vzorové hudební školy. Velmi podrobně se zabývám jejím způsobem vyučování klavíru a přínosem který měla pro klavírní pedagogiku ve své době. Alena Fišerová se nezapsala do povědomí klavírní pedagogiky jen jako učitelka, ale i jako tvůrce mnoha sborníků not, na kterých se buď sama, nebo ve spolupráci s jinými, podílela. Nejvýznamnější tituly z její ediční činnosti představují Alba etud I. - V. Těmto sborníkům not, které v dnešní době stále patří na základních uměleckých školách k nejpoužívanějším, se věnuji podrobněji v dalších kapitolách. Kromě představení všech pěti dílů Alb etud metodicky rozebírám vybrané etudy z dílů I. a II. Ve výzkumné části diplomové práce jsem prostřednictvím dotazníku zjišťovala jejich přínos a využití ve vyučování klavírní hry na ZUŠ. Alena Fišerová vychovala mnoho pedagogů klavírní hry i aktivních hudebníků, nejen klavíristů, ale i...
Využití marketingových nástrojů značky Hugo Boss v České republice
Böhmová, Andrea ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Tučková, Karolína (oponent)
Cílem práce je zhodnocení stávajících marketingových aktivit značky Hugo Boss v České republice, a to konkrétně příkladem franchisingu této značky v podobě firmy MyFashion. Literární rešerše napomáhá přiblížit nástroje marketingového, komunikačního mixu a franchisingový typ podnikání. Jedním ze zdrojů pro zpracování vlastní části je osobní vhled autorky do dané problematiky, získaného osobní pracovní zkušeností ve firmě MyFashion. Dále je využito informací nabytých rozhovorem s vedením společnosti a analýza interních materiálů, které byly poskytnuty společností MyFashion. Zdroje práce dále doplňují webové stránky MyFashion a interní portál firmy Hugo Boss. Na základě zhodnocení byla navrhnuta zlepšení ve využití současných marketingových nástrojů podniku a obohacení marketingové komunikace o další nástroje a kanály.

Viz též: podobná jména autorů
3 Böhmová, Alžběta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.