Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza kanibalizace uvnitř brandu v závislosti na promočních mechanikách
Böhm, David ; Reisnerová, Soňa (vedoucí práce) ; Dvořák, Marek (oponent)
Cílem této práce je porovnat různé promoční mechaniky s ohledem na jejich chování vůči stejnému nepromovanému produktu či skupině produktů (kanibalizace). Druhou sledovanou veličinou je navýšení objemu prodeje v promočních týdnech oproti situaci, kdyby v nich promoční mechanika neprobíhala (uplift). Analýza je prováděna na datech získaných z prodeje sušenek z let 2007 a 2008. Ta uvádějí objemy prodeje v jednotlivých týdnech a obchodních řetězcích rozdělených podle užité promoční mechaniky (Bonus Pack, Limitovaná edice, Multipack, Upsize, sleva z ceny produktu, popřípadě bez mechaniky) a odhadovaný objem zboží, které by se prodalo, kdyby v daném týdnu neprobíhala žádná promoce (baseline). S daty byla zároveň poskytnuta produktová hierarchie. Produkty jsou rozděleny do segmentů podle charakteru zboží. Chování jednotlivých promočních mechanik je studováno právě na těchto segmentech. Dále je analyzována kanibalizace výrobků podle cenové kategorie a podle objemů prodeje. Výsledky analýzy budou sloužit jako podklad pro určení budoucí promoční strategie. Závěr práce je věnován aproximaci distribučních funkcí kanibalizace a upliftu a vzájemnému vztahu těchto veličin.
Metody analýzy přežití v případě konkurujících si rizik
Böhm, David ; Volf, Petr (vedoucí práce) ; Hurt, Jan (oponent)
V práci jsou vyloženy základní charakteristiky analýzy přežití v případě konkurujících si rizik a odvozeny jejich vzájemné vztahy. V případě bez regrese jsou uvedeny základní neparametrické metody odhadu a uvedena je i logaritmická věrohodnostní funkce pro odhady parametrů. Z regresních modelů je hlavní pozornost věnována Coxovu modelu proporcionálních rizik (PH), dále jsou zmíněny model se zrychleným časem (AFT) a flexibilní regresní model (FG). Identifikovatelnost sdružené funkce přežití je řešena s využitím kopul. Základy teorie kopul a měření závislosti pomocí korelačních koeficientů (Pearsonova, Spearmanova a Kendalova) jsou popsány v samostatné kapitole. Podstatná část teorie je prakticky využita v generovaném příkladu bez regrese.
Metody analýzy přežití v případě konkurujících si rizik
Böhm, David ; Volf, Petr (vedoucí práce) ; Hurt, Jan (oponent)
V práci jsou vyloženy základní charakteristiky analýzy přežití v případě konkurujících si rizik a odvozeny jejich vzájemné vztahy. V případě bez regrese jsou uvedeny základní neparametrické metody odhadu a uvedena je i logaritmická věrohodnostní funkce pro odhady parametrů. Z regresních modelů je hlavní pozornost věnována Coxovu modelu proporcionálních rizik (PH), dále jsou zmíněny model se zrychleným časem (AFT) a flexibilní regresní model (FG). Identifikovatelnost sdružené funkce přežití je řešena s využitím kopul. Základy teorie kopul a měření závislosti pomocí korelačních koeficientů (Pearsonova, Spearmanova a Kendalova) jsou popsány v samostatné kapitole. Podstatná část teorie je prakticky využita v generovaném příkladu bez regrese.
Analýza kanibalizace uvnitř brandu v závislosti na promočních mechanikách
Böhm, David ; Reisnerová, Soňa (vedoucí práce) ; Dvořák, Marek (oponent)
Cílem této práce je porovnat různé promoční mechaniky s ohledem na jejich chování vůči stejnému nepromovanému produktu či skupině produktů (kanibalizace). Druhou sledovanou veličinou je navýšení objemu prodeje v promočních týdnech oproti situaci, kdyby v nich promoční mechanika neprobíhala (uplift). Analýza je prováděna na datech získaných z prodeje sušenek z let 2007 a 2008. Ta uvádějí objemy prodeje v jednotlivých týdnech a obchodních řetězcích rozdělených podle užité promoční mechaniky (Bonus Pack, Limitovaná edice, Multipack, Upsize, sleva z ceny produktu, popřípadě bez mechaniky) a odhadovaný objem zboží, které by se prodalo, kdyby v daném týdnu neprobíhala žádná promoce (baseline). S daty byla zároveň poskytnuta produktová hierarchie. Produkty jsou rozděleny do segmentů podle charakteru zboží. Chování jednotlivých promočních mechanik je studováno právě na těchto segmentech. Dále je analyzována kanibalizace výrobků podle cenové kategorie a podle objemů prodeje. Výsledky analýzy budou sloužit jako podklad pro určení budoucí promoční strategie. Závěr práce je věnován aproximaci distribučních funkcí kanibalizace a upliftu a vzájemnému vztahu těchto veličin.
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Böhm, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá online marketingovou propagací elektronického obchodu, konkrétně obchodu naradi-za-babku.cz. Cílem této práce je navrhnutí online marketingové strategie pro daný elektronický obchod a sestavení doporučení, jak by začínající elektronické obchody měly postupovat při své propagaci na internetu. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole bude čtenář seznámen s elektronických obchodováním obecně. Druhá kapitola pak nabídne teoretické vymezení online marketingu, jeho nástrojů a prostředků pro webovou analytiku. Třetí část práce je již prakticky zaměřená a zabývá se samotnou propagací konkrétního elektronického obchodu. Poslední kapitola pak nabídne shrnutí doporučeného postupu při online propagaci začínajícího elektronického obchodu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Böhm, Daniel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.