Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hra na platformě iOS
Dohnal, Jakub ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplayer hry pro platformu iOS. Popisuje nástroje určené k vývoji aplikací pro platformu iOS a herní frameworky Cocos2d a Sparow. Dále rozebírá síťovou komunikaci, problém s časovou odezvou a možnosti síťového připojení mezi více zařízeními. Následně obsahuje návrh a implementaci jednoduché multiplayer hry využívájící služby Game Center. Závěr je věnován testování a vyhodnocení průzkumu hraní multiplayer her na mobilních zařízení. 
Hudební improvizace
Angelov, Michael ; Hradiš, Michal (oponent) ; Fapšo, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce sa zabývá problematikou algoritmické kompozice hudby, zejména oblastí počítačem řízené hudební improvizace. V úvodních kapitolách je uveden přehled existujícich nástrojů a přístupů nejčastěji používaných v oblasti počítačové hudby. Následně je v práci uveden návrh nového systému pracujícího na principech markovských řetězců a prediktivních stromů spolu s popisem jeho implementace. Hlavní úlohou navrhované aplikace je analýza uživatelem předložené externí MIDI nahrávky a následná tvorba nového a inovativního hudebního materiálu ve formátu MIDI s tematikou blízkou originální nahrávce, čímž se vytváři dojem počítačové improvizace na dané hudební téma.
Rozšířená realita v reklamě
Angelov, Michael ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem využití rozšířené reality v reklamě. Cílem práce je vytvořit mobilní aplikaci, která bude reálném čase rozpoznávat a sledovat specifické objekty (např. tištěnou reklamu, loga, atp.) v kameře mobilního telefonu, zjišťovat o nich další informace a zobrazovat je na displeji mobilního telefonu způsobem rozšířené reality. Práce se také zabývá přehledem současných technik v oblasti rozpoznávání, sledování objektu a vyhledávání objektu v obrazových databázích.
OCR na platformě iOS
Hakulin, Lukáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
Práce se věnuje problematice rozpoznávání textu v obraze na mobilní platformě iOS. Obsahuje principy a metody detekce textu, získávání příznaků a klasifikace. Popisuje návrh a implementaci jednoduché aplikace pro rozpoznávání informací o umístění nábytku ve skladu obchodního domu IKEA.
Hra na platformě iOS
Mičiak, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
První dvě kapitoly pojednávají o různých možnostech vývoje her pro platformu iOS. Násle- dujíci kapitoly se zabývají návrhem a implementací jednoduché závodní hry pro více hráčů. Důraz je přitom kladen na příjemné a intuitivní ovládání. Diskutovány a implementovány jsou víceré koncepty. V hře více hráčů zařízení komunikují skrze bluetooth rozhraní. V závěru je zhodnocena implementace, výsledky uživatelského průzkumu a dále jsou disku- továny možnosti dalšího vývoje. 
Android aplikace využívající vyhledávání podle obsahu obrázku
Ligač, Filip ; Angelov, Michael (oponent) ; Bartoš, Peter (vedoucí práce)
Tento dokument se zabývá vývojem aplikací na mobilní platformu Android a algoritmy pro porovnávání obrázků. V práci jsou popsané různé způsoby získávání informací, reprezentace obrázků a jejich vzájemného porovnávání. V teoretické části jsou popsány všechny důležité nástroje, které jsou pro vývoj potřebné spolu s krátkým popisem, k čemu slouží. Praktická část se věnuje samotnému návrhu realizované aplikace na detekci hokejových kartiček na základě fotografie, která byla zhotovena uživatelem aplikace. V rámci této části jsou taky shrnuty výsledky testování, kde je zhodnocena úspěšnost jednotlivých algoritmů a jejich využitelnost na mobilní platformě. V závěru jsou zhodnoceny celkové výsledky a možné rozšíření aplikace.
Hra na platformě iOS
Mičiak, Tomáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
První dvě kapitoly pojednávají o různých možnostech vývoje her pro platformu iOS. Násle- dujíci kapitoly se zabývají návrhem a implementací jednoduché závodní hry pro více hráčů. Důraz je přitom kladen na příjemné a intuitivní ovládání. Diskutovány a implementovány jsou víceré koncepty. V hře více hráčů zařízení komunikují skrze bluetooth rozhraní. V závěru je zhodnocena implementace, výsledky uživatelského průzkumu a dále jsou disku- továny možnosti dalšího vývoje. 
Android aplikace využívající vyhledávání podle obsahu obrázku
Ligač, Filip ; Angelov, Michael (oponent) ; Bartoš, Peter (vedoucí práce)
Tento dokument se zabývá vývojem aplikací na mobilní platformu Android a algoritmy pro porovnávání obrázků. V práci jsou popsané různé způsoby získávání informací, reprezentace obrázků a jejich vzájemného porovnávání. V teoretické části jsou popsány všechny důležité nástroje, které jsou pro vývoj potřebné spolu s krátkým popisem, k čemu slouží. Praktická část se věnuje samotnému návrhu realizované aplikace na detekci hokejových kartiček na základě fotografie, která byla zhotovena uživatelem aplikace. V rámci této části jsou taky shrnuty výsledky testování, kde je zhodnocena úspěšnost jednotlivých algoritmů a jejich využitelnost na mobilní platformě. V závěru jsou zhodnoceny celkové výsledky a možné rozšíření aplikace.
Hra na platformě iOS
Dohnal, Jakub ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem multiplayer hry pro platformu iOS. Popisuje nástroje určené k vývoji aplikací pro platformu iOS a herní frameworky Cocos2d a Sparow. Dále rozebírá síťovou komunikaci, problém s časovou odezvou a možnosti síťového připojení mezi více zařízeními. Následně obsahuje návrh a implementaci jednoduché multiplayer hry využívájící služby Game Center. Závěr je věnován testování a vyhodnocení průzkumu hraní multiplayer her na mobilních zařízení. 
OCR na platformě iOS
Hakulin, Lukáš ; Žák, Pavel (oponent) ; Angelov, Michael (vedoucí práce)
Práce se věnuje problematice rozpoznávání textu v obraze na mobilní platformě iOS. Obsahuje principy a metody detekce textu, získávání příznaků a klasifikace. Popisuje návrh a implementaci jednoduché aplikace pro rozpoznávání informací o umístění nábytku ve skladu obchodního domu IKEA.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.