Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Employer branding jako nástroj personální činnosti ve firmě AIMTEC a.s.
Amlerová, Johana ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Vokálek, Roman (oponent)
Tato práce se zabývá aktuálním trendem personálního marketingu zvaným Employer branding. V práci jsou identifikovány a vyhodnoceny nástroje pro interní a externí budování značky zaměstnavatele. Poznatky z teoretické části práce jsou následně aplikovány do praxe. Praktická část zahrnuje analýzu činností spojených s Employer brandingem ve firmě AIMTEC a. s. a dotazníkové šetření, na základě kterého je vyhodnocena úspěšnost budování značky zaměstnavatele v této firmě. Kromě toho je dotazník zaměřen na preference studentů při výběru zaměstnavatele, z čehož jsou pak vyvozeny nejlepší způsoby, kterými je vhodné značku budovat. Cílem práce je na základě výstupů z dotazníků zhodnotit strategii firmy AIMTEC, kterou v rámci Employer brandingu uplatňuje, a představit návrhy k posílení Employer brandu této společnosti.
Komunikace státních institucí s veřejností a ostatními státními útvary prostřednictvím sociálních médií v letech 2011-2013
Amlerová, Johana ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Hrdina, Matouš (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace státních institucí s veřejností a ostatními státními útvary prostřednictvím sociálních médií v letech 2011-2013" pojednává o fenoménu využívání sociálních médií pro komunikaci vládních institucí s občany a organizacemi jak na vnitrostátní, tak mezinárodní úrovni. Práce mapuje teoretický základ a definiční vymezení základních pojmů jako vládní a institucionální komunikace, sociální média, e-government či e-diplomacy. Teoretické poznatky jsou poté přeneseny do praxe s pomocí analýzy dat z vlastního kvantitativního výzkumu komunikace českých vládních institucí v sociálních médiích (Facebook, Twitter) na vnitrostátní i mezinárodní úrovni, s cílem vyhodnotit rozvinutost a efektivitu komunikace institucí ČR v prostředí této moderní technologie.
Aplikace prvků teorie komunikace K. W. Deutsche na případ prezidentských voleb v ČR 2013
Amlerová, Johana ; Říchová, Blanka (vedoucí práce) ; Váňa, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce "Aplikace prvků teorie komunikace K. W. Deutsche na případ prezidentských voleb v ČR 2013" pojednává o teorii původem českého politologa K. W. Deutsche z roku 1963 vycházející z jeho díla Nervy vlády. Základem je definice vlastností komunikačních kanálů využívaných v politických systémech a určení podmínek efektivního přijetí informace. Dále jsou určeny konkrétní komunikační kanály, které nejlépe odpovídají vlastnostem požadovaným Deutschem. Teoretické poznatky jsou poté přeneseny v analytické části do praxe skrze snahu o určení nejefektivnějšího komunikačního kanálu v rámci kampaní v prezidentských volbách 2013 v ČR, a celkové možnosti přenesení již přes 50 let staré teorie do současného prostředí.

Viz též: podobná jména autorů
3 Amlerová, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.