Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The influence of social media and hyperconnectivity on student academic productivity and performance
Altalová, Kristina ; Šlerka, Josef (vedoucí práce) ; Sedláček, Jakub (oponent)
(česky) Cílem této práce je zanalyzovat, jakým způsobem ovlivňuje neustálá konektivita, aktivita na sociálních sítích a přítomnost online, produktivitu a výkon vysokoškolských studentů, zejména pak jejich akademické výsledky. Data, která byla v rámci rozboru a mé praktické části použita, byla sesbírána z dotazníku mnou přeloženým, jehož zdrojem byla studie vyvořena v roce 2016 (Lau, 2016). Cílovou skupinou výzkumu byli studenti vysokoškolských oborů nezávisle na typu či stupni studia, kteří aktivně používají sociální média, často právě i ke komunikaci týkající se jejich akademické přípravy. Předmětem výzkumu je zjistit, jakým způsobem sociální media studenty při jejich akademické činnosti ovlivňují, a jestli lze poznatky, které byly představeny ve zdrojové studii, aplikovat také na dataset sesbíraný v rámci této diplomové práce. Finálním výsledkem práce by měly být především nové poznatky z tohoto odvětví v rámci českého vysokoškolského prostředí a případná doporučení.
Užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace v České republice a zahraničí
Altalová, Kristina ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Slavík, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Užití nových technologií na poli in-store marketingové komunikace v České republice a v zahraničí" se zabývá využitím nových technologií, jako je technologie iBeacon, LCD monitory, mobilní technologie a různé typy interaktivních zařízení (např. iPad) v místě prodeje. Teoretická část se snaží stručně popsat problematiku in-store marketingové komunikace, její nástroje a fungování. Dále seznamuje se základními pojmy vážícími se k in-store marketingové komunikaci. Rozebírá typy nových technologií, které se užívají v tomto typu marketingové komunikace a jejich funkčnost. V praktické části této práce jsou teoretické poznatky o nových technologiích implementovány na reálné prostředí českých obchodních center, specificky na centrum Černý Most a Palladium. Informace o využití těchto technologií jsou získávány především z elektronických a knižních zdrojů, popis českých obchodních center vychází z vlastního pozorování a konzultace s vedením obou center. Cílem práce je popsat možnosti využití nových technologií v tomto typu komunikace a popsat jejich reálné užití v ČR. Závěrem práce jsou pak případná doporučení vycházející jak z vlastního pozorování, tak z rešerše užití podobných technologií jinde ve světě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.