Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh modernizace marketingové strategie Českého atletického svazu
Hlavatá, Michaela ; Žirovnický, Antonín (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh marketingové strategie Českého atletického svazu. První část práce definuje teoretická východiska, objasňuje terminologii marketingu a marketingové strategie. V praktické části jsou zjišťovaná potřebná data, na jejichž základě je provedena analýza současné komunikace a propagace. Výsledky analýzy slouží jako podklady pro návrhy modernizace marketingové strategie.
Návrh strategie na zvýšení prodejnosti dětské certifikované obuvi
Žirovnický, Antonín ; Mayerová, Vlasta (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu strategie na zvýšení prodejnosti dětské certifikované obuvi. Strategický plán je vytvořen pro společnost KONSORCIUM T+M, s.r.o. Obsahuje návrhy marketingového a finančního plánu, strategickou analýzu okolí podniku a také SWOT analýzu. Výsledkem těchto částí je návrh propagace, jak zvýšit prodejnost a informovanost kupujících v závislosti na zvýšení tržního podílu a zisku z prodeje této dětské obuvi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.