Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ježíšova sociální podobenství jako pomoc a inspirace rodičů dítěte s postižením
Žižková, Zuzana ; Heryán, Ladislav (vedoucí práce) ; Křišťan, Alois (oponent)
Tato práce představuje tři vybraná Ježíšova podobenství z Lukášova a Matoušova evangelia a jejich význam a pomoc, kterou může poskytnout rodičům dítěte s postižením. Krátce pojednává o situaci rodičů v této situaci a možné psychické a duchovní pomoci rodičům dítěte s postižením. Přibližuje zvolená podobenství a následně jejich poselství aplikuje na výše zmíněnou sociální situaci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
České bibliofilie na počátku 21. století
Žižková, Zuzana ; Římanová, Radka (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Jiřina (oponent)
Cílem diplomové práce je představit fenomén bibliofilie a autorské knihy, jejich místo v domácí knižní produkci a subjekty, které se věnují jejich tvorbě a vydávání. Kromě nakladatelství jsou představeny spolky, zahrnuty jsou rovněž vysoké školy, kde vznikají četné projekty věnující se autorské knize. Aktuální situace bibliofilií a autorských knih je zároveň reflektována prostřednictvím výstav, soutěží či veletrhů, které jsou na toto téma pořádány. Zprávy o bibliofiliích a autorských knihách v médiích poskytují nakladatelům zpětnou vazbu o tom, jak je veřejnost o tomto typu knižní produkce informována. Klíčová slova bibliofilie, autorská kniha, Spolek českých bibliofilů, Teapot s.r.o., Aulos, Trigon, Nejkrásnější české knihy roku, Nejkrásnější knihy světa, bibliofilie v médiích
Ježíšova sociální podobenství jako pomoc a inspirace rodičů dítěte s postižením
Žižková, Zuzana ; Heryán, Ladislav (vedoucí práce) ; Křišťan, Alois (oponent)
Tato práce představuje tři vybraná Ježíšova podobenství z Lukášova a Matoušova evangelia a jejich význam a pomoc, kterou může poskytnout rodičům dítěte s postižením. Krátce pojednává o situaci rodičů v této situaci a možné psychické a duchovní pomoci rodičům dítěte s postižením. Přibližuje zvolená podobenství a následně jejich poselství aplikuje na výše zmíněnou sociální situaci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Posouzení nákupní atmosféry vybraných drogistických řetězců
Schenková, Štěpánka ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry dvou drogistických prodejen. Jedná se o prodejnu dm drogerie markt s.r.o. a drogerie Rossmann s.r.o. Obě prodejny se nachází na Praze 10 ve Vršovicích. Práce je rozdělena do tří kapitol, přičemž v první kapitole je popsána teorie nákupní atmosféry a zvolená metoda porovnání, druhá kapitola blíže charakterizuje drogistické řetězce dm a Rossmann a jejich nabídku služeb a třetí kapitola je věnována samotnému posouzení nákupní atmosféry u obou prodejen, dotazníkovému šetření mezi zákazníky a výslednému zhodnocení.
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Globus a Tesco
Lovas, Jan ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
V první kapitole práce se nachází obecná charakteristika hypermarketu. Druhá kapitola je věnována popisu jednotlivých prvků nákupní atmosféry. Ve třetí kapitole práce shrnuje působení obchodních řetězců Tesco a Globus na českém trhu. V poslední kapitole jsou posouzena kritéria nákupní atmosféry a jejich porovnání.
Posouzení nákupní atmosféry pěti vybraných obchodních řetězců
Bínová, Darina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
Práce je rozdělena do dvou částí- teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá samotným pojmem "nákupní atmosféra" a popisem zvolených kritérií pro posouzení atmosféry v daných řetězcích. Praktická část popisuje subjektivní hodnocení těchto kritérií každé z prodejen a následné srovnávání prodejen z hlediska nákupní atmosféry.
Komparace produktů automobilového pojištění v ČR aneb pokrizová systematická změna ve vnímání faktorů ovlivňující mikroekonomickou podstatu pojištění
Toman, Vojtěch ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komparací produktů vybraných pojišťoven na českém trhu. Pohlíží na tuto problematiku v kontextu makroekonomické globálnosti, ale s jednotlivými mikroekonomickými důvody pro nastavení pojistného programu. Odpovídá na etické, morální a lidské postoje o vnímání pojištění.
Problematika a rozbor komunikací MO ČR
Hanzlíková, Veronika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
Ministerstvo obrany ČR je ústředním orgánem státní správy zejména pro zabezpečování obrany České republiky, řízení Armády České republiky a správu vojenských újezdů. K prosazování zájmů resortu, k budování pozitivní image ministra, ministerstva a armády, k informování o změnách na MO a k efektivní komunikaci v rámci tak početného resortu je zapotřebí propracovaného systému komunikace. Z tohoto důvodu je nutné věnovat velkou pozornost tvorbě komunikační strategie. Cílem této diplomové práce je seznámit s marketingovým komunikačním mixem se zaměřením na veřejný sektor, představit problematiku marketingových komunikací Ministerstva obrany ČR a provést analýzu efektivnosti jednoho z používaných nástrojů interní komunikace MO, a to vojenského periodika A report včetně závěrečných doporučení.
Aid to developing countries and the role of commercial communications
Kopecká, Monika ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
Rozvojový svět přináší mnoho otázek, které zkoumají různé vědní disciplíny a obory ve snaze najít udržitelné řešení problémů, které jsou definovány v rozvojových cílech tisíciletí. I marketingové a komerční komunikace přinášejí mnoho kreativních a efektivních řešení ve snaze přispět k dosažení těchto cílů. Primárním cílem předkládané diplomové práce je identifikovat jednotlivé typy rozvojové pomoci poskytované různými subjekty naší společnosti, charakterizovat rozvojový trh z pohledu marketingových strategií a analyzovat potenciál vybraných nástrojů komerčních komunikací při vytváření udržitelných řešení rozvojových problémů. Komunikace pro rozvoj, která je založena na globálním partnerství, má potenciál urychlit dosažení termínované a měřitelné rozvojových cílů, co se předkládaná práce snaží doložit na mnoha příkladech z praxe.
Specifika marketingové komunikace na německém trhu
Žižková, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace na německém trhu. Charakterizuje její specifika a ilustruje je na příkladu vybraného segmentu trhu. Jejím cílem je definovat postavení komunikace v marketingovém mixu a zanalyzovat její současné trendy. Dále má za úkol charakterizovat německého spotřebitele, jeho vztah ke značkám a reklamě. Zaměřuje se na mediální mix a právní regulaci reklamy na německém trhu. Na závěr se práce věnuje marketingové komunikaci v automobilovém průmyslu a uvádí příklad konkrétních technik u automobilky BMW.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 ŽIŽKOVÁ, Zdeňka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.