Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mateřství z pohledu žen tří generací
Švejdová, Martina ; Angelovská, Olga (vedoucí práce) ; Vlčková, Kamila (oponent)
Tématem této práce je porovnání vnímání rodinné politiky a jejích nástrojů z pohledu matek 3 generací. Zajímá nás, jak tyto ženy hodnotí rodinnou politiku a její nástroje v době jejich těhotenství a mateřství, ale i její proměny v průběhu času. Cílem práce je zjistit vnímání vybraných matek během jejich mateřství z pohledu nástrojů sociální politiky, které reagují na potřeby mateřství, z pohledu způsobů, jakým stát podporuje mateřství, z pohledu vnímání časového průběhu mateřství a sociálního pohledu veřejnosti a rodiny na mateřství. Na základě výzkumných cílů stanovíme 3 hlavní výzkumné otázky. 1) Jak se změnilo vnímání mateřství v rámci rodinného života v pohledu matek z 3 generací? 2) Odrazila se změna nástrojů sociální politiky podporující rodiny v pohledu matek z 3 generací? 3) Jak matky z 3 různých generací vnímají změny v rodinné politice v průběhu času? Na počátku našeho výzkumu je provedena výzkumná příprava, především za pomoci odborné literatury. Samotný výzkum je realizován pomocí metody focus group s matkami z 3 generací, které rozdělíme pro lepší přehlednost do 3 časových kategorií: kategorie 1 (matky prožívající těhotenství a mateřství v období 1970-1989), kategorie 2 (matky prožívající těhotenství a mateřství v období 1990-2010), kategorie 3 (matky prožívající těhotenství a...
Zpětná vazba v interakci ve třídě
ŠVEJDOVÁ, Martina
Diplomová práce {\clqq}Zpětná vazba v interakci ve třídě`` je zaměřena na poskytování či neposkytování zpětné vazby učitelem žákovi v běžné každodenní školní interakci a zdali má tato vazba spíše evaluační či komunikativní charakter. První část této práce je věnována teorii, kde je nastíněna problematika týkající se právě tématu zpětné vazby. Teoretická část je podložena odbornou literaturou, přičemž nejvíce byly používány publikace zahraničních autorů. Dále se tato část zabývá různými technikami opravování chyb prováděné buď učitelem anebo žáky a popisem, jak se tyto metody v praxi používají. Druhá část se zabývá praktickým výzkumem prováděným na několika základních školách. Cílem práce je zjistit, který typ zpětné vazby, popřípadě které techniky na základních školách jsou ve výuce nejpřínosnější pro rozvoj ústního projevu žáků a jak žáci sami vnímají zpětnou vazbu učitele.

Viz též: podobná jména autorů
3 ŠVEJDOVÁ, Martina
3 ŠVEJDOVÁ, Michaela
3 ŠVEJDOVÁ, Monika
3 Švejdová, Marie
3 Švejdová, Michaela
2 Švejdová, Michala
2 Švejdová, Milada
3 Švejdová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.