Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové technologie ve vzdělávání a rozvoji zaměstnanců
Bednárová, Miroslava ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Švejcarová, Pavla (oponent)
Cílem této práce je přinést komplexní pohled na problematiku nových technologií v oboru vzdělávání a rozvoje, mířeným hlavně na veřejnost, specialisty vzdělávání a rozvoje a na manažery, kteří se rozhodují zda ve své firmě začít využívat nové technologie nebo nikoliv. Práce ukazuje začátky firemního vzdělávání a rozvoje, jejich evoluci a následní plusy a mínusy nových dostupných formátů. Práce také zahrnuje nejen popis nových formátů vzdělávání a rozvoje ale také definuje podmínky nutné k jejich úspěšnému zavedení a možnosti měření jejich úspěšnosti.
Médiokracie - politická komunikace v době masových médií
Švejcarová, Pavla ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Dvořáková, Vladimíra (oponent)
Práce analyzuje využívání sociální sítě Facebook v období před předčasnými volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, které se konaly na podzim v roce 2013. Práce vymezuje a definuje základní pojmy politického marketingu, politické komunikace a její nové, moderní formy spojené s fungováním internetu a sociálních sítí. V analytické části jsou zkoumány facebookové profily vybraných, následně parlamentních, stran. Práce je doplněna scany profilů, grafy a tabulkami, které mají za cíl usnadnit pochopení analýzy. Analýza pracuje s daty z výročních zpráv stran, z publikace Institutu politického marketingu a především z vlastních výzkumných rozhovorů.
Analýza politického zpravodajství české televize
Švejcarová, Pavla ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Práce analyzuje na konkrétní kauze politické zpravodajství České televize. V prvé řadě se snaží nastínit a definovat zpravodajství se všemi jeho součástmi. Dále jsou podrobně popsána jednotlivá kritéria, ze kterých se skládá objektivita. Další kapitola se zaměřuje na instituci České televize, na vše, co formuje a ovlivňuje její fungování. Třetí část je případovou studií, která pořady analyzuje a hledá prvky objektivity, nestrannosti a naplňování Kodexu České televize. Důležitou částí jsou grafy, které mají za cíl usnadnění pochopení analýzy. Část analýzy pracuje s daty z empirického výzkumu, část analýzy pracuje se subjektivními soudy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.