Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozdíly v uvažování o výchovných cílech u vychovatelů školních družin ZŠ Záboří a ZŠ T. G. Masaryka Blatná
ŠVEC, Václav
Práce se věnuje cílům ve školní družině. Charakterizuje školní družinu, její školní vzdělávací program a popisuje nejdůležitější vývojové charakteristiky dítěte, které ovlivňují tvorbu výchovných cílů. Dále je v práci popsána role vychovatele ve školní družině. Ve druhé kapitole se práce zabývá termínem cíl a cíli ve školní družině v návaznosti na cíle školního vzdělávání. V poslední části představuje práce ilustrativní anketu provedenou s vychovateli dvou vybraných školních družin (ZŠ Záboří, ZŠ T. G. Masaryka Blatná). Získané informace potvrzují, že vychovatelé s výchovnými cíli i kurikulárními dokumenty, jež na ně odkazují, pracují.
Vliv systémů řízení kvality na spokojenost žáků středních odborných škol
Liška, Roman ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Chvál, Martin (oponent) ; Švec, Václav (oponent)
Disertační práce se zabývá problematikou kvality školy, resp. systémy řízení kvality, které využívají střední odborné školy v České republice. Využívání těchto zákaznicky orientovaných systémů řízení kvality je v zahraničí běžné, v některých zemích (např. v Německu, Španělsku) v jistých souvislostech i povinné. Podle dostupných informací v České republice tyto systémy příliš využívané nejsou, jejich využití v resortu školství není evidováno. Cílem práce bylo vyhodnotit a porovnat dopad předpokládaně nejčastěji využívaných systémů (sebehodnotícího rámce CAF, EFQM a norem ISO:9001) na spokojenost žáků a jejich postojů ke škole. Byla provedena experimentální, průzkumná a ex-post-faktografická studie, pro kterou byl použit standardizovaný dotazník vytvořený Institutem pro pedagogiku a vzdělávání dospělých při Leibniz Universität Hannover, který je od roku 2011 využíván pro zjišťování spokojenosti žáků a kvality středních odborných škol v Dolním Sasku. Prostřednictvím faktorové analýzy byl dotazník rozdělen do tří hlavních a pěti dílčích indexů. Dotazník byl odpilotován na vzorku 741 respondentů v pražské střední odborné škole. Samotný sběr dat byl prováděn na 21 středních odborných školách různých velikostí a zřizovatelů, s výjimkou jednoho kraje ve všech krajích České republiky. Shromážděno bylo 7 179...
Kompetence manažera
Kanapina, Togzhan ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Koláčková, Gabriela (oponent)
Předmětem bakalářské práce na téma Kompetence manažera je analyzovat vybraný problém v konkrétním podniku a vytvořit kompetenční model pro vedoucího pracovníka, v tomto případě personálního manažera, vybraného podniku. V teoretické části této bakalářské práce jsou nejprve prozkoumány pojmy manažer a kompetence, dále definovány jejich složky a prozkoumány definice kompetenčního modelu. Také jsou popsány postupy pro vytváření kompetenčního modelu. Praktická část obsahuje nejprve popis zvolené organizace Treolan, pro kterou byl vytvořen kompetenční model. Na základě informací získaných pomocí rozhovoru s personálním manažerem zvolené organizace byl poté vytvořen model kompetence, který byl nakonec ověřen pomocí dotazníkového šetření.
Marketingová komunikace vybrané organizace
Kopecká, Soňa ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Prostřednictvím nástrojů marketingové komunikace se podniky snaží přesvědčit zákazníky o výjimečnosti svých produktů. Marketingová komunikace je tedy klíčovou součástí strategie firmy, pomáhá utvářet její image a tím formovat pohled veřejnosti na ni. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část tvoří teoretická východiska, kde jsou charakterizovány základní pojmy této problematiky. Nejprve je vymezen obor marketingu, na který navazuje segmentace trhu, targeting, positioning a řízení vztahů se zákazníky. Tato část je zaměřena rovněž na marketingový mix a nástroje marketingové komunikace. Na konci teoretické části je charakterizována image značky a metoda sémantického diferenciálu, která je využita v další části práce. Praktická část práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Adidas, která je popsána dle poznatků z teoretické části. Protože tato společnost intenzivně využívá širokou řadu nástrojů marketingové komunikace, byl vybrán jeden z nich, event marketing a aktivity spojené s existencí běžeckého klubu společnosti, Adidas Runners Prague. Pomocí dotazníkového šetření mezi veřejností a běžci tohoto klubu za použití metody sémantického diferenciálu bylo zjištěno, jak různé cílové skupiny vnímají značku Adidas. V závěrečné části je na základě výsledků zhodnocena marketingová komunikace a poté jsou podány návrhy na její zlepšení.
Marketingová komunikace vybrané organizace
Neradová, Renáta ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. První část je zaměřena na rozbor teoretických poznatků v olbasti komunikace, marketingu a především různých marketingových, komunikačních nástrojů. V praktické části je představena zkoumaná společnost, KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s., pro kterou jsou popsané marketingové nástroje analyzovány. Podrobně popsány jsou aktuálně využívané nástroje a pozornost je zaměřena především na dva, pro společnost nejzásadnější. Pro dílčí cíle, zhodnocení aktivně využívaného nástroje, kterým jsou veletrhy a výstavy je použita metoda deksripce. Pro pasivně využívaný nástroj, webové stránky, je použito nástrojů Google analytics a dotazníkového šetření. Na základě těchto výsledků jsou navržena řešení pro vylepšení.
Manažer a jeho role, funkce, činnosti
Kadlečíková, Veronika ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Koláčková, Gabriela (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na osobnost manažera a na jeho vlastnosti, znalosti a schopnosti. Dále se také zabývá pojmy, jako jsou manažerské role a manažerské funkce.
Kompetence manažera
Radchenko, Daria ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Šímová, Markéta (oponent)
Tématem této bakalářské práce jsou kompetence manažera. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje pojmům manažer a management, kompetence, funkce manažera, manažerské dovednosti a manažerské činnosti. Rovněž obsahuje jednotlivé kompetence manažera a kompetenční modely. V praktické části bude vybrán podnik "Sammit Motors (Vladivostok)", na jehož příkladu je znázorněno, jakým způsobem funguje systém manažerských dovedností v praxi a jak je vytvořen kompetenční model. Cílem práce je sestavit kompetenční model specifické pracovní pozice ve vybrané organizaci. Dílčími cíli bude analyzovat pojmy kompetence manažera a kompetenční modely.
Marketingová komunikace vybrané organizace
Svatek, Jakub ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá jedním z klíčových nástrojů marketingové komunikace společnosti Tesco, kterým je promoční leták. Cílem práce je zhodnocení vnímání vizuálního zpracování a uživatelské přívětivosti letáku samostatně i ve vztahu k letákům konkurenčním. První část práce definuje teoretická východiska z oblastí marketingu, marketingové komunikace a marketingového výzkumu. V následující praktické části práce je proveden dvoufázový marketingový výzkum složený z individuálních hloubkových rozhovorů, na něž navazuje dotazníkové šetření. V závěru jsou shrnuty výsledky výzkumu, na jejichž základě budou doporučeny návrhy k možnému zlepšení stávajícího provedení letáku.
Identifikace inkubačních procesů vybraného subjektu
Jureček, Ondřej ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na využití přínosů procesního řízení ve startupových inkubátorech. Cílem diplomové práce je identifikovat stávající cyklus a poté navrhnout jeho optimální inkubační proces v rámci univerzitního inkubátoru Point One. Identifikace a zmapování podnikových procesů by této organizaci mělo do budoucna přinést efektivnější řízení inkubovaných projektů. V první části práce jsou vypracována teoretická východiska, která jsou čerpána z odborné literatury zabývající se systémovou analýzu a identifikací a modelováním podnikových procesů v organizaci. Po uvedení těchto základních východisek jsou představeny jednotlivé přístupy a vývoj v řízení podniku, a to od nejstaršího funkčního řízení, po procesní a projektové řízení. Druhá část práce představuje univerzitní inkubátor Point One, spolu s nabízenými službami této organizace. Následně je s manažerkou Point One analyzován současný stav organizace a identifikovány podnikové procesy. Analýza podnikových procesů vychází z metody MMABP (Methodology For Modeling And Analysis Of Business Process), ve které jsou následně přehledně definovány a zmapovány procesy inkubátoru Point One. Na základě této procesní analýzy je vytvořen návrh optimálních procesů organizace.
Podnikatelský plán založení soukromé vysoké školy
Moravcová, Michaela ; Švec, Václav (vedoucí práce) ; Karel, Karel (oponent)
Tématem diplomové práce je podnikatelský plán založení soukromé vysoké školy. Cílem práce je navrhnout postup pro založení podniku a vypracování reálného podnikatelského plánu na zahájení a provozování vysoké školy. Samostatná práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Na základě literatury jsou popsány pojmy podnikání, právní formy a podnikatelský plán se všemi jeho částmi a náležitostmi. V praktické části jsou aplikovány teoretické poznatky do praxe. Je zde zpracován samotný podnikatelský plán. Součástí podnikatelského plánu jsou analýzy prostředí, finanční plán, rizika a scénáře podnikání. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky praktické části a možná realizovatelnost zpracovaného podnikatelského plánu. Na základě provedených postupů je možné zjistit, zda je projekt realizovatelný a zda může být ziskový.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 ŠVEC, Václav
1 Švec, Vojtěch
1 Švec, Vítězslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.