Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Kogenerační jednotka se dvěma plynovými vidlicovými šestnáctiválci
Švancara, Jan ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výpočtem klikového hřídele kogenerační jednotky. Zabývá se výpočtem vlastního a vynuceného kmitání klikového hřídele. Pozornost je také věnována vlivu pružné spojky na tvar vlastního kmitání hřídele.
Ochrana chodců a bezpečnost cestujících ve vozidle
Švancara, Jan ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá ochranou chodců a bezpečností cestujících ve vozidlech. Popisuje jednotlivé prvky ochrany a zabývá se testy, které mají ověřit úroveň poskytované ochrany. Dává příklady budoucího směru vývoje technologií pro zlepšení ochrany chodců a cestujících ve vozidlech.
Návrh výpustných a odběrných objektů vodního díla Nové Heřminovy
Neuvirt, Petr ; Švancara, Jiří (oponent) ; Zachoval, Zbyněk (vedoucí práce)
V rámci této diplomové práce byla představena ve zkratce uvažovaná přehrada Nové Heřminovy se základními parametry hráze. Uvedeny jsou požadavky na spodní výpusti a odběrná zařízení. Provedena byla analýza použitých uzávěrů všech přehrad v rámci celé České republiky. Hlavní náplní byl návrh tří variant spodních výpustí lišících se počtem, rozměry, umístěním a uzávěry. Dále varianta uspořádání odběrných zařízení. Jednotlivé varianty byly slovně popsány a doplněny vypočtenými hodnotami.
Porovnání opatření navrhovaných v úseku Brantice–Kostelec na řece Opavě
Korálová, Nikola ; Švancara, Jiří (oponent) ; Zachoval, Zbyněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá porovnáním proudění ovlivněného navrhovanými opatřeními na řece Opavě v úseku Brantice–Kostelec se stávajícím stavem. Pro posouzení proudění bylo využito výsledků z dvourozměrného numerického modelu ustáleného proudění, který byl vytvořen pro oba stavy v programu SMS – FESWMS. Práce obsahuje popis stávajícího stavu, navrhovaného stavu, teoretické pojednání o numerickém modelování, porovnání proudění a zhodnocení dosažených výsledků.
Konstrukce strategií pro multi-agentní hledání cest
Mestek, Jakub ; Barták, Roman (vedoucí práce) ; Švancara, Jiří (oponent)
Práce se zabývá problematikou hledání cest pro více agentů (multi-agent path fin- ding), kde je úkolem pro každého agenta najít cestu z aktuální lokace do destinace tak, aby nedošlo ke kolizím s jinými agenty. Práce je zaměřena na řešení tohoto problému v nedeterministickém prostředí a navrhuje nový přístup k řešení problému, a sice hledat řešení v podobě strategií, které agentovi říkají, jak se v dané situaci zachovat. 1
Navigace skupiny jednotek v RTS hrách za pomoci toků v sítích nad flow field oblastmi
Koblížek, Jan ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Švancara, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá problém implementace efektivní navigace pro skupiny jednotek v real-time strategických počítačových hrách, konkrétně na pohych velkého množství stejnorodých jednotek na dvou-dimenzionální mapě. Práce navrhuje navigační algoritmus, který by bylo možné použít v RTS hrách. Algo- ritmus umožňuje jednotkám efektivně využit alternativní cesty díky modelování navigace jednotek pomocí toků v síti. Jednotky během své navigace používají předpočítaná vek- torová pole. To umožňuje dosažení rychlejšího nalezení cesty díky přesunutí části výpočtu do fáze preprocessingu. Efektivita algoritmu je porovnána proti základním řešenim využívajícím A*, nebo a jiné běžné navigační algoritmy. K posouzení účinnosti navrhovaného algorimu bude prove- dena srovnávací analýza s využitím map z datového souboru Moving AI 2D Pathfinding Benchmark. 1
Efektivita centralizovaného plánování křižovatek
Cizl, Eliáš ; Švancara, Jiří (vedoucí práce) ; Ivanová, Marika (oponent)
Navigace vozidel po silnicích je komplexní problém, který se pravděpodobně dočká ře- šení zapojením umělé inteligence pro klíčové role. Dnes existují auta schopná samostatné jízdy, která jsou ale závislá na staré infrastruktuře zahrnující především křižovatky ur- čené pro lidské řidiče. Tento text otvírá novou kapitolu v problematice autonomního řízení křižovatek (AIM). Většina dosavadních výzkumů se zabývala pouze tím, jak co nejlépe naimplementovat řešení pro jednu křižovatku. My jsme vytvořili simulaci běžící v reálném čase, kde se objevuje až několik desítek křižovatek vedle sebe. V práci provádíme experimenty, kde testujeme různá zapojení autonomních algoritmů spolu se světelnými křižovatkami. Autonomní křižovatky svou efektivitou jasně vítězí a ve větších městech se nejvíce vyplácí je nasazovat na nejvytíženějších uzlech. 1
Autonomní křižovatka
Kotal, Jiří ; Barták, Roman (vedoucí práce) ; Švancara, Jiří (oponent)
Práce se zabývá problematikou průjezdů vozů plně automatizovanou křižovatkou a to z pohledu multi-agentního hledání cest (MAPF, multi-agent path finding). Cílem je pro- zkoumat různé abstrakce křižovatky a různé přístupy pro hledání nekolizního průjezdu křižovatkou. Zkoumané techniky jsou implementovány a empiricky porovnány v simulo- vaném prostředí. 1
Reduction-based Solvers for Multi-agent Pathfinding: Comparing Different Models
Ramesh, Samyuktha ; Švancara, Jiří (vedoucí práce) ; Barták, Roman (oponent)
- Samyuktha Ramesh Thesis Title: Reduction-based Solvers for Multi-agent Pathfinding: Comparing Different Models Multi-agent path finding (MAPF) is the problem of navigating a set of agents from their starting position to their respective goal position without any collisions. In this thesis, we provide an overview of the current approaches to solving MAPF. We implement six different encodings found in the literature using the Python programming language and the Glucose3 SAT solver. We run experiments on maps of different types and sizes to compare the performances of the encodings.
SPACs and IPOs: Consequences on Short-term and Long-term performance
Švancara, Jan ; Kurka, Josef (vedoucí práce) ; Čech, František (oponent)
Tato práce zkoumá rozdíly v burzovním výkonu se zaměřením na společnosti, které byly před vstupem na burzu nevýdělečné. Tyto firmy byly rozdělené do dvou souborů, firmy z prvního souboru realizovaly Initial Public Offering (IPO), zatímco společnosti tvořící druhý vzorek využily Special Purpose Acquisition Company (SPAC). Buy-and-hold Abnormal Returns (BHARs) a Cumulative Abnormal Returns (CARs) jsou dva typy abnormálních výnosů, které se použí- vají k měření výkonnosti akciového trhu. Výkonnost byla zkoumána ve čtyřech různých časových horizontech, přičemž dva z nich jsou v této práci považovány za krátkodobé a další dva za dlouhodobé. Výsledky ukázaly, že nevýdělečné SPACy jsou ve všech časových horizontech výrazně překonány neziskovými IPO. Dále byl vyvinut model, který předpovídá, zda firma vstoupí na burzu prostřed- nictvím IPO nebo SPAC. Ze zjištění vyplynulo, že výše naceněné společnosti s vyšším zadlužením budou s větší pravděpodobností volit SPAC oproti IPO. Klasifikace JEL D22, G34, G15, G11, O51 Klíčová slova SPAC, IPO, neprofitabilní, výkonnost, neg- ativní, příjem, ztráta, BHAR, CAR Název práce Následky krátkodobé a dlouhodobé výkonosti SPACů a IPO

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 Švancara, Jan
5 Švancara, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.