Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix společnosti
Šumbera, Petr ; Špirková, Marie (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti PIKANT. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a vybrané analýzy. Analytická část práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěrečné části uvedeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Hodnocení finanční situace společnosti a návrhy na její zlepšení
Šumbera, Petr ; Lichnovský, Marek (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení finanční situace společnosti PIKANT, s. r. o. v období 2012 – 2016. Zhodnocení finanční situace společnosti vychází z analýzy finančních ukazatelů za pomoci účetních dokumentů jako je rozvaha a výkaz zisků a ztrát. Součástí práce jsou návrhy na zlepšení finanční situace společnosti.
Marketingový mix společnosti
Šumbera, Petr ; Špirková, Marie (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti PIKANT. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a vybrané analýzy. Analytická část práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěrečné části uvedeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Hodnocení finanční situace společnosti a návrhy na její zlepšení
Šumbera, Petr ; Lichnovský, Marek (oponent) ; Fojtů, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení finanční situace společnosti PIKANT, s. r. o. v období 2012 – 2016. Zhodnocení finanční situace společnosti vychází z analýzy finančních ukazatelů za pomoci účetních dokumentů jako je rozvaha a výkaz zisků a ztrát. Součástí práce jsou návrhy na zlepšení finanční situace společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.