Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of the e-mailbox application of the Slovak Republic
Štofan, Dávid ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce analyzuje úroveň životních situací občana Slovenské republiky v souvislosti s datovou e-schránkou. Jeden z cílů práce je seznámit čtenáře s úrovní a dostupností systémů veřejné správy Slovenské republiky, s pojmem datových e-schránek a poskytnout srovnání této oblasti s jinými zeměmi. Pro splnění tohoto cíle využiji dostupné informace ohledně datových schránek na Slovensku i v zahraničí. Hlavním cílem práce je popsat vybrané situace z reálného světa (čemuž můžeme rozumět jako službám) se kterými se potýkají občané v souvislosti s aplikací datová e-schránka na Slovensku. Tato služba je pomocí modelových postupů analyzována s cílem zjistit úroveň přívětivosti vůči uživateli. Čtenář se dozví jak má postupovat pokud chce využívat služby spojené s datovou e-schránkou. Dále bude seznámen na jaké úrovni je uživatelské prostředí a funkcionalita daných služeb. Ze získaných poznatků je vypracován návrh na zlepšení služeb datové e-schránky na Slovensku, vzhledem k získaným poznatkům z porovnání se státy Německem a Estonskem. Přínos práce vidím v seznámeni čtenářů s úrovní a dostupností aplikace datové e-schránky České republiky. Občan slovenské republiky získá informace jak má postupovat pokud chce využívat služby spojené s datovou e-schránkou na Slovensku, a v neposlední řadě vidím přínos pro Slovenskou republiku, která může využít návrh na zlepšení služeb datové e-schránky v procesu rozvoje Informatizace v oblasti veřejné správy a samosprávy.
Procedures proposal for the implementation of the CRM system in the selected segment
Štofan, Dávid ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsat postup při customizaci a implementaci SEM CRM systému do konktrétní automobilky. Ozřejmit specifika pro CRM v automobilovém průmyslu, poukázat na možné komplikace a rizika které se mohou vyskytnout během tohoto procesu a navrhnout postup jak tato rizika minimalizovat při dalších implementacích v budoucnu. K tomu abychom byli schopni pochopit tuto problematiku je nutno vyjasnit a popsat oblast CRM (Customer relatioship Management). To bude obsaženo v teoretické části, která taktéž obsahuje vývoj, architekturu, návrh řešení a metodiky implementace CRM. Praktická část popisuje postupy při implementaci a customizaci CRM do konkrétní automobilky. V této části budou rovněž obsaženy všechna rizika a problémy které se při provádění vyskytly a doporučení jak tato rizika eliminovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.