Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Brand management regionálních značek
Štočková, Tereza ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hajdíková, Taťána (oponent)
Cílem práce je představit a zhodnotit regionální značení vyskytující se v České re-publice, jiných zemí Evropské unie a EU jako celku. Na základě zjištěných informací jsou poté strategie jednotlivých značkových programů v ČR zhodnoceny a předloženy možnosti k jejich zlepšení. Základními metodami kvalitativního výzkumu použitými v praktické části práce jsou analýza sekundárních dat a výzkum v terénu. Za použití zjištěných skutečností je navrhnut projekt vlastního regionálního produktu, který by splňoval požadovaná kritéria vybraného území. Ve formě případové studie, která je zpracována jako manuál, jsou navrhnuty jeho komunikační aktivity a také zvolen nejvhodnější značkový program včetně vysvětlení procesu certifikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.