Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh konkureční strategie firmy
Števanka, Ladislav ; Raška, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současný stav malé firmy zabývající se prodejem sportovního zboží. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje strategické cíle firmy, obsahuje návrh konkurenční strategie firmy a její časovou implementaci.
Kritická analýza rezidenčních nemovitostí a predikce jeho vývoje
Válková, Hana ; Števanka, Ladislav (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomovou práci jsem si vybrala ze dvou důvodů. Prvním byla aktuálnost tohoto tématu, protože se týká každého z nás. Druhým důvodem bylo to, že budu moci ze získaných poznatků poradit i druhým s otázkou bydlení. Rezidenční trh nelze posuzovat samostatně, ale musí se přihlížet ke spoustě faktorů, které ho ovlivňují. Rezidenční trh je trhem složitým a zvláštním. Jeho vývoj závisí na ekonomické situaci státu a na příznivém vývoji ve světě, který dopadá na společnost. Prosperita státu má vliv na ostatní trhy a hlavně trh stavební, na zaměstnanost a mzdy občanů. A to se promítá na poptávku, ceny a celkový vývoj rezidenčního trhu. Cílem mé práce je predikovat budoucí vývoj trhu s přihlédnutím k faktorům, které ho ovlivňují. Predikcím předchází podrobná analýza trhu a všech jeho faktorů. Na základě získaných poznatků, informací, dat a faktů jsou zpracovány modelové scénáře. Celou práci jsem se snažila zpracovat jasně a srozumitelně tak, aby byla přínosná nejen odborníkům, ale i všem ostatním, kteří mají zájem o pořízení nového bydlení.
Marketingová komunikace
Klímová, Daniela ; Števanka, Ladislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti ENDEKA s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. V první, teoretické části, jsou vysvětleny základní teoretické pojmy, druhá část analyzuje současnou situaci společnosti. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou doporučeny návrhy na zlepšení nástrojů marketingové komunikace s cílem oslovit nové a stávající zákazníky a zvýšit povědomí o společnosti.
Marketingová komunikace
Klímová, Daniela ; Števanka, Ladislav (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti ENDEKA s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. V první, teoretické části, jsou vysvětleny základní teoretické pojmy, druhá část analyzuje současnou situaci společnosti. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou doporučeny návrhy na zlepšení nástrojů marketingové komunikace s cílem oslovit nové a stávající zákazníky a zvýšit povědomí o společnosti.
Kritická analýza rezidenčních nemovitostí a predikce jeho vývoje
Válková, Hana ; Števanka, Ladislav (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomovou práci jsem si vybrala ze dvou důvodů. Prvním byla aktuálnost tohoto tématu, protože se týká každého z nás. Druhým důvodem bylo to, že budu moci ze získaných poznatků poradit i druhým s otázkou bydlení. Rezidenční trh nelze posuzovat samostatně, ale musí se přihlížet ke spoustě faktorů, které ho ovlivňují. Rezidenční trh je trhem složitým a zvláštním. Jeho vývoj závisí na ekonomické situaci státu a na příznivém vývoji ve světě, který dopadá na společnost. Prosperita státu má vliv na ostatní trhy a hlavně trh stavební, na zaměstnanost a mzdy občanů. A to se promítá na poptávku, ceny a celkový vývoj rezidenčního trhu. Cílem mé práce je predikovat budoucí vývoj trhu s přihlédnutím k faktorům, které ho ovlivňují. Predikcím předchází podrobná analýza trhu a všech jeho faktorů. Na základě získaných poznatků, informací, dat a faktů jsou zpracovány modelové scénáře. Celou práci jsem se snažila zpracovat jasně a srozumitelně tak, aby byla přínosná nejen odborníkům, ale i všem ostatním, kteří mají zájem o pořízení nového bydlení.
Návrh konkureční strategie firmy
Števanka, Ladislav ; Raška, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje současný stav malé firmy zabývající se prodejem sportovního zboží. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje strategické cíle firmy, obsahuje návrh konkurenční strategie firmy a její časovou implementaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.