Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příležitosti a rizika fungování multilevel marketingu v ČR
Hašková, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štencelová, Jana (oponent)
V první části bakalářské práce je představen model obchodního podnikání multilevel marketing (známý také pod zkratkou MLM). V této části práce uvedu charakteristiku, vznik a historický vývoj multilevel marketingu, dále zmíním firmy, které byly průkopníky v tomto oboru v České republice a staly se díky tomu modelu úspěšné. Objasním rozdíly mezi zákonným MLM a jeho nezákonnými napodobeninami MLM a popíšu osobní prodej jako jeho nedílnou součást. Ve druhé části uvedu praktický příklad úspěšné americké společnosti Mary Kay, která je známá v kosmetickém průmyslu a její podnikání je založené na multilevel marketingu. Moji snahou bude společnost podrobně popsat a vysvětlit jak samotná společnost funguje a jaké jsou její hlavní motta a principy, sama jsem se před dvěma lety stala jednou z nezávislých kosmetických poradkyň a tak se domnívám, že pro tuto práci mám vhodné předpoklady a mohu čtenáře blíže a pravdivě seznámit s jejím chodem. V závěrečné části nastíním příležitosti podnikání v MLM, jeho výhody a nevýhody, jakým způsobem si vybírat MLM firmu, na jaké informace se zaměřit předtím, než se rozhodnu s ní podnikat a na závěr shrnu své poznatky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.