Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Značka produktu jako zdroj rolové identity
Štanglová, Veronika ; Novotná, Eliška (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Zhodnocení, jakým způsobem je pomocí značky utvářena a formována identita zákazníka, konkrétně určité sociální skupiny. Za cíl práce tedy považuji zanalyzovat, jakým způsobem značka přispívá k vytváření, a dále formulaci osobnosti jednotlivých spotřebitelů. Jak nákup určitého druhu zboží souvisí například s životním stylem kupujících, nebo jejich zařazením do určité sociální skupiny. Zmapuji nákupní chování určité sociální skupiny a pokusím se zhodnotit, do jaké míry značky ovlivňují utváření jejich osobnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.