Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sladění dynamického růstu s vnitřním rozvojem společnosti zabývající se digitálním marketingem
Štadlerová, Kristýna ; Abaffy, Michal (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy v oblasti sladěním vnitřního rozvoje společnosti s dynamickým růstem společnosti působící v oblasti digitálního marketingu v Brně. Teoretická část se zabývá vymezení základních pojmů v oblasti řízení rozvoje a bolestí z růstu včetně popisu vybraných analytických a evaluačních metod. V analytické části práce jsou zpracovány vybrané analýzy s ohledem na kontext prostředí a fungování společnosti na jejichž základě jsou identifikovány klíčové faktory. Návrhová část navazuje na souhrn a zhodnocení výsledků z provedených analýz a obsahuje popis změn a opatření včetně jejich implementace, které mají za cíl zlepšit stávající procesy vedoucí ke zvýšení kvality služeb a uspokojování potřeb zákazníků.
Marketingová komunikace pro produkt v pivovarnickém odvětví
Štadlerová, Kristýna ; Vylíčil, Ondřej (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá změnou marketingové komunikace produktu Royal Dog cider v pivovarnickém odvětví, která je analyzovaná na základě provedených analýz. Smyslem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingové komunikace produktu Royal Dog cider, který spadá pod společnost Pivovar ZUBR a.s. Dle výstupu provedených analýz jsou následně navržena opatření, která mají za cíl přilákat potencionální zákazníky a dostat produkt a také firmu do většího povědomí.

Viz též: podobná jména autorů
4 Štádlerová, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.