Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Strategy Proposal for a Company Expanding to the Slovak Market
Šromová, Kateřina ; Kosová, Gabriela (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The main aim of this master’s thesis is to propose feasible and effective marketing strategy for specific company with regard to its expansion on foreign market. The theoretical part presents the concept within the area of interest. The analytical part examines internal and external factors of surrounding environment influencing the business. Based on carried out analysis, marketing strategy scheme is proposed in order to raise brand awareness and attract customers.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Šromová, Kateřina ; Herzánová, Radmila (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti Contours. Pomocí dotazníkového šetření budou získány údaje o současném stavu spokojenosti a loajality. Výsledkem práce budou navrhnutá řešení a doporučení, která povedou ke zvýšení úrovně spokojenosti.
Komentovaný překlad textu Against the grain; Michael Specter, New Yorker, 2014
Šromová, Kateřina ; Mraček, David (vedoucí práce) ; Jettmarová, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce sestává ze dvou hlavních částí: z překladu z angličtiny do češtiny a odborného komentáře. Překládaným textem je článek Michaela Spectera s názvem Against the Grain publikovaný na webových stránkách magazínu The New Yorker. Článek se zabývá aktuálním trendem bezlepkové stravy. Komentář obsahuje překladatelskou analýzu zdrojového textu, popis překladatelské metody, popis a odůvodnění provedených překladatelských posunů a dále specifikuje jednotlivé typy překladatelských problémů.
Marketing Strategy Proposal for a Company Expanding to the Slovak Market
Šromová, Kateřina ; Kosová, Gabriela (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The main aim of this master’s thesis is to propose feasible and effective marketing strategy for specific company with regard to its expansion on foreign market. The theoretical part presents the concept within the area of interest. The analytical part examines internal and external factors of surrounding environment influencing the business. Based on carried out analysis, marketing strategy scheme is proposed in order to raise brand awareness and attract customers.
Komentovaný překlad textu Against the grain; Michael Specter, New Yorker, 2014
Šromová, Kateřina ; Mraček, David (vedoucí práce) ; Jettmarová, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce sestává ze dvou hlavních částí: z překladu z angličtiny do češtiny a odborného komentáře. Překládaným textem je článek Michaela Spectera s názvem Against the Grain publikovaný na webových stránkách magazínu The New Yorker. Článek se zabývá aktuálním trendem bezlepkové stravy. Komentář obsahuje překladatelskou analýzu zdrojového textu, popis překladatelské metody, popis a odůvodnění provedených překladatelských posunů a dále specifikuje jednotlivé typy překladatelských problémů.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Šromová, Kateřina ; Herzánová, Radmila (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků společnosti Contours. Pomocí dotazníkového šetření budou získány údaje o současném stavu spokojenosti a loajality. Výsledkem práce budou navrhnutá řešení a doporučení, která povedou ke zvýšení úrovně spokojenosti.

Viz též: podobná jména autorů
2 Šromová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.