Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na sociální sítě
Špok, Michal ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce poskytuje náhled na problematiku současných trendů v marketingové komunikaci se speciálním důrazem na trendy v oblasti sociálních sítí. Cílem práce je sestavení modelu optimální marketingové komunikace včetně manažerských doporučení obdobným podnikům na základě analýzy marketingové komunikace podniku Café Placzek. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola vymezuje základní marketingové pojmy. Ve druhé kapitole je čtenář seznámen s vybranými trendy na poli marketingové komunikace. Třetí část práce, čerpající z teoretických východisek zasazených v předchozích kapitolách, obsahuje analýzu stavu marketingové komunikace podniku Café Placzek a vlastní terénní výzkum autora. Poslední kapitola, jenž představuje samotný cíl práce, poskytuje popis modelu optimální marketingové komunikace v sektoru služeb a seznam manažerských doporučení podnikům působícím v tomto odvětví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.