Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
X-Y-Z FILM
Smrekovský, Adam ; Šplíchal, Pavel (oponent) ; Šrámek, Jan (vedoucí práce)
Ústředním tématem mé diplomové práce je fungovaní zástupců generace Z v prostředí periferie globální metropole 21. století. Tématem jsem se zabýval už v bakalářské práci, kde jsme spolu s fiktivní postavou Brecka Colemana „naivně“ unikali z prostředí města na blíže nespecifikovaný venkov. Charaktery, kolem kterých je vystavěn děj diplomové práce, rovněž přemýšlí o odchodu z místa, kde žijí, ale už ne na venkov, nýbrž do jiné země a jiného města… přesun vnímají jako nutnost, ale zároveň si uvědomují, že vlastně nic neřeší. Nakonec dospívají k tomu, že problém nevyřeší změna environmentu – musí nastat naprostá změna vládnoucí ideologie, která ale není uskutečnitelná žádnou konvenční cestou… Na scénu tak přichází nejrůznější konspirační teorie a post-pravdy, které by měly cestu ke změně vládnoucí ideologie umožnit.
Didaktické využití ukázkové přírodní zahrady ZŠ Domamil
Šplíchal, Pavel ; Skýbová, Jana (vedoucí práce) ; Pavlasová, Lenka (oponent)
Diplomová práce Didaktické využití ukázkové přírodní zahrady ZŠ Domamil se zaměřuje na školní ukázkovou přírodní zahradu ZŠ Domamil a její využití ve výuce. Diplomová práce se zabývá všeobecnou historií školních zahrad, popisuje přírodní zahradu a kritéria, za kterých může zahrada získat certifikát přírodní zahrady. Také je uvedena bezpečnost práce, provozní a návštěvní řád přírodní zahrady. V diplomové práci je popsán vznik a vývoj školní ukázkové přírodní zahrady ZŠ Domamil a jsou charakterizovány její jednotlivé prvky a jejich postupné budování žáky a učiteli ZŠ Domamil. Celá charakteristika školní ukázkové přírodní zahrady ZŠ Domamil je doplněna o vlastní fotodokumentaci. V práci je zařazeno dotazníkové šetření, které bylo provedeno mezi pedagogy a žáky druhého stupně ZŠ Domamil. Zabývalo se využitím školní ukázkové přírodní zahrady v praxi i ve výuce. Na základě výsledku dotazníkového šetření a stávajícího stavu zahrady byly vytvořeny didaktické materiály určené pro výuku ve školní ukázkové přírodní zahradě ZŠ Domamil. Didaktické materiály byly určeny pro žáky sedmého ročníku základní školy a následně byly ověřeny ve výuce. Klíčová slova: školní zahrada, přírodní zahrada, ZŠ Domamil, dotazníkové šetření, výuka, pracovní listy
Inventarizace vzrostlých dřevin gymnazijního parku v Moravských Budějovicích
ŠPLÍCHAL, Pavel
Tato práce podává informace o stavu vzrostlých dřevin v gymnazijním parku v Moravských Budějovicích. Celkem byl proveden pasport u 80 dřevin, z nichž bylo 57 listnatých a 23 jehličnatých. Bylo zjištěno 28 taxonů dřevin. Všechny dřeviny byly zakresleny do mapy, která je součástí této práce (měřítko 1: 500; volně vložená příloha).
Předvolební spoty 2013
Kvapil, Robin ; VACHEK, Karel (vedoucí práce) ; Šplíchal, Pavel (oponent)
Zmapovani vizualnich del k volbám 2013/2014

Viz též: podobná jména autorů
2 ŠPLÍCHAL, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.