Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 153 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán společnosti zabývající se hydrografickým potiskem předmětů
Dubanský, Vladimír ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Mikan, Pavel (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování podnikatelského plánu pro společnost, která se zabývá hydrografickým potiskem předmětů. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy podnikání, podnikatele a právní formy podnikání. Dále se teoretická část zabývá podnikatelským plánem, především jeho strukturou. V praktické části jsou poznatky z teoretické části aplikovány na sestavení konkrétního podnikatelského plánu. Praktická část obsahuje popis podniku, strategickou analýzu, marketingový a finanční plán podniku. Závěr shrnuje předpoklady úspěšnosti projektu, rizika projektu a doporučení pro podnikatele.
Strategická analýza společnosti Choceňská mlékárna
Nguyen Thi, Linh ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá provedením strategické analýzy společnosti Choceňská mlékárna s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje strategie, vybrané metody a nástroje, které jsou poté aplikovány v praktické části na konkrétní podnik. V práci je použito metod strategické a finanční analýzy, zejména PESTLE analýza, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. K závěru na základě zjištěných informací bude zhodnoceno zdraví společnosti a budou navrhnuty případné doporučení, změny či postupy, které může podnik použít při svém strategickém řízení.
Podnikatelský plán automatického obchodního systému na burzovních trzích
Šatoplet, Filip ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Mikan, Pavel (oponent)
Bakalářská práce je složena ze dvou hlavních částí. První částí je teoreticko-metodologická, která se věnuje zpočátku základním pojmům podnikání a jejich výkladům. Hlavním cílem této části je vysvětlit podstatu a důležitost tvorby podnikatelského plánu. Je zde ukazána struktura podnikatelského plánu a možnosti, které lze do něj implementovat. V druhé, praktické části jsou tyto teoretické znalosti aplikovány. Praktická část je psaná ve formě podnikatelské plánu pro založení společnosti využívající automatické obchodní strategie pro zhodnocení investic široké veřejnosti. Pro lepší představu o poptávce bylo provedeno dotazníkové šetření. Cílem této práce je zhodnotit reálnost tohoto podnikatelského záměru. Díky zpracování podnikatelského plánu se zjistila vysoká náročnost projektu na prvotní investice.
Strategická analýza společnosti GZ Media, a.s.
Velková, Martina ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Obsahem bakalářské práce je provedení strategické analýzy a dílčích kroků na společnosti GZ Media, a.s. za období 2011 až 2016, která působí na trhu s vinylovými deskami a jinými hudebními nosiči. Cílem je poskytnout čtenáři souhrnné informace o analyzované společnosti a také o odvětví, ve kterém podnik působí. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou popsány veškeré metody a nástroje, které jsou potřebné k samotné analýze. Pozornost je soustředěna na makro a mikrookolí podniku, analýzu vnitřních zdrojů a finanční analýzu, v závěru také souhrnnou analýzu SWOT a definování podnikové strategie. Praktická část je pak již zaměřená na aplikaci jednotlivých metod na konkrétní společnost a odvětví. Praktická část práce má za cíl přiblížit zkoumanou část odvětví.
Strategická analýza Nadace Forum 2000
Němeček, David ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Hlavními cíli práce jsou aplikace vybraných nástrojů strategické analýzy na Nadaci Forum 2000 a zhodnocení relevance využití klasických metod strategické analýzy v kontextu neziskových organizací. Práce je rozdělena na teoreticko-metodologickou část a analytickou část. V první části jsou představeny nástroje, kterých je využito v následující analýze. V druhé části jsou tyto nástroje aplikovány na zmíněnou nadaci. V závěru práce jsou vedle výsledků strategické analýzy představeny také závěry hodnocení relevance využití klasických metod strategické analýzy v této konkrétní analýze.
Investiční záměr pro výstavbu a provoz rodinného penzionu
Ondráček, Vojtěch ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
V bakalářské práci se věnuji investičnímu záměru na vybudování a provoz penzionu na území Jihomoravského kraje. Hlavním cílem je vypracování podnikatelského plánu a zhodnocení proveditelnosti. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se podnikání a podnikatelského plánu. Praktická část obsahuje popis projektu, analýzu trhu, strategický a finanční plán.
Strategická analýza společnosti Heaven Labs s.r.o.
Kotyza, Daniel ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současnou strategickou pozici společnosti Heaven Labs s.r.o. a navrhnout doporučení pro její budoucí rozvoj, což bude provedeno na základě jednotlivých metod strategické analýzy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části budou předmětem zkoumání pojmy jako strategie, proces tvorby strategie, podnikatelský model, strategická analýza, analýza makro a mikro okolí, interní analýza a SWOT analýza. Později v praktické části bude společnost představena, následně na ni budou aplikovány metody, jež byl popsané v teoretické části, za účelem identifikace externích a interních faktorů, které ovlivňují strategickou pozici podniku. Výsledná práce bude poskytnuta vedení společnosti, které bude moci poznatky z této práce využít pro plánování budoucí strategie.
Zavedení reportingu ve firmě DIOSS Nýřany a.s.
Blažek, Igor ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem bakalářské práce Zavedení reportingu ve firmě DIOSS Nýřany a.s. je vytvoření a zavedení systém reportingu na základě požadavku vedení společnosti a majitelů pro přehlednější a průkaznější kontrolu podniku a stanovování potřebných úkolů pro úspěšný rozvoj společnosti. Práce je rozdělena na čtyři části na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. V úvodu je popsán současný stav reportingu ve společnosti a dále cíl a struktura práce. V teoretické části je zdůvodněn výběr jednotlivých ukazatelů, způsob jejich výpočtu a frekvence sledovaní. V praktické části jsou zpracovány jednotlivé reporty podle frekvence sledování. V těchto reportech je vysvětlen vývoj jednotlivých ukazatelů. V závěru práce jsou na základě vytvořeného systému reportingu zhodnoceny silné a slabé stránky společnosti a návrhy na zlepšení stavu společnosti.
Strategická analýza vybrané společnosti
Vajnerová, Monika ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu maloobchodního řetězce BILLA, spol. s.r.o. a základě jejích výstupů formulovat strategická doporučení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány typické nástroje, metody a postupy, které zkoumají vlivy vnějšího prostředí a vnitřní zdroje podniku. V praktické části je nejprve vypracována analýza PESTLE, která se zaměřuje na nejvýznamnější vlivy z hlediska politických, ekonomických, sociálních, technologických, legislativních a environmentálních faktorů. Dále je provedena podrobná analýza odvětví, do něhož vybraná společnost patří, analýza stávající konkurence a situace na trhu. Poté následuje vypracování analýzy vnitřních zdrojů podniku, do nichž spadá především zhodnocení finanční situace podniku, marketingové strategie a produktového portfolia privátních značek společnosti. Na závěr jsou všechny poznatky dílčích analýz přehledně shrnuty do SWOT analýzy a byla formulována strategická doporučení pro společnost.
Ocenění výrobní společnosti
Duspiva, Filip ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Cílem této diplomové práce je kvalifikovaný odhad objektivizované hodnoty vybrané výrobní společnosti k 31. 12. 2015 především pro potřeby managementu a vlastníků. Pro ocenění byly použity veřejně dostupné zdroje jako účetní závěrky a výroční zprávy, autor se také pokusil o aplikaci některých interních informací vzhledem k tomu, že pro danou firmu pracuje. Teoreticko-metodologická část práce obsahuje vysvětlení důležitých pojmů a souhrn metod a postupů spojených s procesem oceňování. Úvod praktické části je věnován přestavení vybrané společnosti, následuje strategická a finanční analýza, kompletní finanční plán a vlastní určení hodnoty. Jako hlavní metoda ocenění byla vybrána výnosová metoda diskontovaných peněžních toků pro vlastníky a věřitele (FCFF). Výsledná hodnota je porovnána s účetní hodnotou společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 153 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 ŠPIČKA, Jan
4 Špička, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.