Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití metody CLIL ve výuce na 1. stupni ZŠ
Špačková, Iveta ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá jednou ze současných inovativních metod ve vzdělávání, a to metodou CLIL. Jedná se o integrované vyučování cizího jazyka a nejazykového předmětu. Cílem této práce je zjistit, jak probíhá využívání metody CLIL v praxi na prvním stupni základní školy a jaké jsou možnosti a meze takového vyučování. V teoretické části bude na základě dostupné odborné literatury obsahově a jazykově integrované vyučování charakterizováno. Praktická část je výsledkem kvalitativního výzkumného šetření. Jako metody výzkumu byly zvoleny interview s vyučujícími, kteří ve výuce využívají metodu CLIL, pozorování třídy jedné z dotazovaných, realizace a následná reflexe vlastní vyučovací hodiny plánované a vedené dle principů CLIL výuky. Výsledkem této práce je analýza skutečného průběhu hodin realizovaných metodou CLIL na prvním stupni a analýza možností a mezí takového vyučování. KLÍČOVÁ SLOVA inovativní metoda, výuka cizích jazyků, obsahově a jazykově integrované vyučování, cizí jazyk napříč kurikulem, kvalitativní výzkum

Viz též: podobná jména autorů
4 ŠPAČKOVÁ, Ivana
4 Špačková, Ivana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.